Als ze nou nog slimmer waren, lieten ze de F-35s van Luke naar Edwards vliegen. Stukken sneller en goedkoper!
Voor IOC zou zomaar (educated guess) inclusief de long range ferry (including weapons internal?) vereist kunnen zijn. Het is tenslotte net zoals Frisian Lightning II (ook) een logistieke training. En zeg nou zelf: als vliegers is het toch veel leuker om zelf de crossing te doen.Alpha Kilo One wrote: ↑20 Oct 2021, 18:13 Help effe. Die bakken op Luke zijn toch hetzelfde? En ook met echt Nederlands geld gekocht? What's the difference?
Het doel van deze oefening is het verplaatsen van een detachment F-35's met bijbehorend personeel en materieel naar een locatie in het buitenland. Dus 1 stap verder dan wat in november vorig jaar is beoefend met de out-of-area oefening op Volkel.Alpha Kilo One wrote: ↑20 Oct 2021, 18:13 Help effe. Die bakken op Luke zijn toch hetzelfde? En ook met echt Nederlands geld gekocht? What's the difference?
Niet, KC135s vliegen voor zover ik weet vanaf Mildenhall en doen niks op EHLWPrins Maurits wrote: ↑20 Oct 2021, 16:14wanneer worden de USAF KC135 voor het transport verwacht op EHLW ?
Vogel status critical was te hoog voor de C-17, nu door naar Gardemoen
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more