Verbaast me dat de luchthaven niet ingrijpt door inzetten van de KMAR/ME, dit is een serieuze safety issue.nustyR wrote: ↑05 Nov 2022, 13:22 Schiphol oost is momenteel bezet door actievoerders, ze zitten o.a. voor de Herc.
Livestream op NH nieuws;
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/310632/l ... qC3JI3F46w
Is de KMar mee bezig, maar er zijn best veel klimaatgekkies dus ze zijn nog wel even bezig.
Nou de KMAR is wel erg 'soft' voor deze mensen, want er gebeurt weinig als ik de livestream zie. Daarnaast had je dit kunnen tackelen toen de eerste activisten het hek overgingen om keihard in te grijpen of toen ze het hek aan het openknippen waren.ten thije wrote: ↑05 Nov 2022, 14:03Is de KMar mee bezig, maar er zijn best veel klimaatgekkies dus ze zijn nog wel even bezig.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1069456 ... rechaussee
Kunnen ze niet beter een crashtender sturen? Hogedrukspuit er op.
En wij spotters worden er maar op aangesproken als wij een ladder naast t hek zetten 🥹Avgeek wrote: ↑05 Nov 2022, 14:12Nou de KMAR is wel erg 'soft' voor deze mensen, want er gebeurt weinig als ik de livestream zie. Daarnaast had je dit kunnen tackelen toen de eerste activisten het hek overgingen om keihard in te grijpen of toen ze het hek aan het openknippen waren.ten thije wrote: ↑05 Nov 2022, 14:03Is de KMar mee bezig, maar er zijn best veel klimaatgekkies dus ze zijn nog wel even bezig.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1069456 ... rechaussee
Kunnen ze niet beter een crashtender sturen? Hogedrukspuit er op.
Spotters zijn makkelijke prooi Timo. Klimaatactivisten dat is heel andere koek. Die roepen "boeh"' en "save the planet". Klimaatactivisten- KMAR : 9 - 0. De KMAR en al die beveiligers zijn te een beetje kakken gezet door mensen op fietsen of spandoeken.TimoBrouwer wrote: ↑05 Nov 2022, 14:24 En wij spotters worden er maar op aangesproken als wij een ladder naast t hek zetten 🥹
Ja nee want wij als luchtvaart liefhebbers zijn een dreiging voor de veiligheid, maar dit laat je zo gebeuren.
Als je als activist/demonstrant een restricted en protected area van een luchthaven binnendringt en nog in contact staat met de 'autoriteiten' trek ik mijn eigen conclusies over hoe er gehandeld is.Extinction Rebellion en Greenpeace Nederland zeggen in een reactie dat er geen inkomende vluchten zijn geblokkeerd. "Volgens de autoriteiten is de Oostbaan de hele dag bereikbaar geweest. We hebben gedurende deze dag nauw contact gehad met de autoriteiten, zodat we ruimte kunnen maken voor noodzakelijke vluchten. Wij betreuren het dat deze vlucht zou zijn omgeleid. Dat was omwille van onze actie niet nodig." Schiphol bevestigt het verhaal van de activisten.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more