Moderator: gatso76
En zag gisteren dat B18 niet meer 'bestaat'...gate/finger waren verwijderd en er stond een auto op het platform die de belijning aan het verwijderen was (die gele verf op het platform)B767 wrote:Binnenkort ook B07 in de gaten houden voor vertrekkende vluchten de gate word nu opgehangen
Elk voordeel heeft zijn nadeel, toch Johan ...C-pier is tankwagen terwijl de B-pier hydrant is.SkyPlane wrote:SK's en de FI komen binnenkort ook op de C, zal wel tijd schelen voor ons. Recht voor de deur
Heb je toevallig een overzicht van die CAT's van de gates? is wel interessantDutch Spotter wrote:B18 wordt momenteel tijdelijk tank-eiland.
Aan de B-pier even-zijde is het de bedoeling dat er 2 gates/VOP's bijkomen. B12,14,18 zijn nu nog CAT6 dat wordt straks allemaal CAT4 posities. Dus dan wordt de hele B-pier even zijde CAT4 = max B737-900.
Gr DJ
En waar zou dat moeten komen dan? De winterloods kan niet weg en het dienstengebouw G buffer wordt nu aardig in verbouwt en geinvesteerd?ReOn wrote:
Er gaan ook geruchten dat er een simpel terminalgebouw wordt geplaatst op de G-buffer, niet verbonden met de terminal. Het moet als busstation gaan fungeren, zodat ook op de G-buffer eerder kisten worden afgehandeld.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more