Net als bij de TFA, wordt op BRU bij de TFB de schuifbak eruit gehaald.B767-300ER wrote:Aflevering van ArkeFly's nieuwe 73H PH-TFB
En vertrekt dezelfde dag direct door naar Brussel:
STD 12.50 OR0067 BRU BRU 73H PH-TFB
Terug op 6 maart
Net als bij de TFA, wordt op BRU bij de TFB de schuifbak eruit gehaald.B767-300ER wrote:Aflevering van ArkeFly's nieuwe 73H PH-TFB
En vertrekt dezelfde dag direct door naar Brussel:
STD 12.50 OR0067 BRU BRU 73H PH-TFB
Terug op 6 maart
Schuifbak ??? Is dat een soort van sjoelbak om de saaie langere vluchten wat gezelliger te maken?Net als bij de TFA, wordt op BRU bij de TFB de schuifbak eruit gehaald.
Snap ik niet goed...als je dat ding niet wil hebben laat je hem toch niet inbouwen door Boeing!!!!!cHabu wrote:Net als bij de TFA, wordt op BRU bij de TFB de schuifbak eruit gehaald.B767-300ER wrote:Aflevering van ArkeFly's nieuwe 73H PH-TFB
En vertrekt dezelfde dag direct door naar Brussel:
STD 12.50 OR0067 BRU BRU 73H PH-TFB
Terug op 6 maart
Voor personeel wel gemakkelijke maar weegt wel weer wat.....eruit scheelt een hoop kilo's..scheelt weer peut etc etcSPL wrote:Ok duidelijke uitleg van mensen die er verstand van hebben.
Dan nog blijft de vragen hangen, waarom laten ze dat ding er niet in zitten en gebruiken hem niet?
Is daar dan weer een certificaat of vergunning nodig?
Het lijkt me voor het grondpersoneel veel makkelijker, sneller en lichter werken.
Groeten Martijn
Zoals James al heeft uitgelegd, scheelt het gewicht. Verwijderen heeft niets met certificeren te maken.SPL wrote:Dan nog blijft de vragen hangen, waarom laten ze dat ding er niet in zitten en gebruiken hem niet?
Eeeh heeft dat misschien met luiigheid van de KLM´ers te maken als ze echt moeten werken??? hehe sorry kon het niet latenSecurityguy wrote:KLM heeft ook al die bins er uit laten halen.
Naast dat het gewicht scheelt, scheelt het ook een hoop ergenis (als ze het eens weer niet deden).
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more