Dat is volgens mij 1 kant van de medaille, de andere is dat Bermuda geen interesse had in nog meer Russische kisten ingeschreven op VP-B en ze doorschoof naar VQ-B.JetStar2 wrote:simpel, VP-B is bijna vol en sinds een tijdje gaan ze verder met VQ-B
Peter
Dat is niet helemaal waar denk ik, er duiken ook steeds meer "gewone" bizjets op met VQ-B, die zeer zeker niet allemaal iets met Rusland te maken hebben.Hurricane wrote:JetStar2 wrote: Dat is volgens mij 1 kant van de medaille, de andere is dat Bermuda geen interesse had in nog meer Russische kisten ingeschreven op VP-B en ze doorschoof naar VQ-B.
Er vanuitgaande dat het verhaal klopt, ik weet dat niet zeker meer, zal de regel wel weer ingetrokken zijn toen na jaren bleek dat het niet werkte. Geloof dat Transaero de eerste met Boeings was in Rusland, en die waren EI-. De vroege Aerflot-A310'en (en die van Diamond Sakha) waren F-.E-R-I-C wrote:Waarom zijn de VIM 757s wel met een RA regi?
Gazpromavia heeft ook 737s met RA...
Ging er altijd vanuit dat dit te maken had met de leasemaatschappijen? (zoals Alitalia dan wel dochters ook een groot aantal EI- heeft gehad)Key wrote:Geloof dat Transaero de eerste met Boeings was in Rusland, en die waren EI-. De vroege Aerflot-A310'en (en die van Diamond Sakha) waren F-.
Het gaat specifiek om VQ-B. Deze reeks heeft Bermuda erbij gekregen, naast VP-B. VQ-H is St. Helena en VQ-T de Turks & Caicos-Eilanden.js51672 wrote:Welk land heeft dan de VQ- ?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more