Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
User avatar
falcon01
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 205
Joined: 15 Mar 2009, 10:14
Subscriber Scramble: falcon01

Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by falcon01 »

Edit: dit is een vervolg hierop.

Hallo allemaal,

Ik heb zaterdag gelijk een mail met een foto naar hun baas gezonden en een CC naar Schiphol.

Schiphol heeft al een korte reactie terug gegeven dat ze het naar de verantwoordelijke persoon door gestuurd hebben.

Deze twee personen zijn bij mij net te ver gegaan. Ik ga tot het gaatje!

Groet

Kees Snel
Kees
Marcelb
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 926
Joined: 05 Apr 2004, 21:22
Subscriber Scramble: Marcelb

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Marcelb »

Ik heb ook een email gestuurd naar de heer van de Laar, directeur van Trigion. Eens kijken wat dit oplevert.
User avatar
Sjaak
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 539
Joined: 23 Jan 2008, 19:32
Subscriber Scramble: Sjaak

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Sjaak »

Uhh....waar gaat dit over..? Misschien over een ander topic?
Last edited by Sjaak on 12 Apr 2009, 19:19, edited 1 time in total.
check http://www.planepix.nl or aviationpix.nl for great images!
nustyR
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3371
Joined: 26 Oct 2005, 20:31
Contact:

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by nustyR »

Sjaak wrote:Uhh....waar gaat dit over..?
Appelincident http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... &start=885" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
E-R-I-C
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3818
Joined: 27 Aug 2004, 13:24

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by E-R-I-C »

Sjaak wrote:Uhh....waar gaat dit over..?
Over een paar beveiligers die het spotten onmogelijk maakte gister tijdens de RAF C-130J. Ze gooide oa een klokhuis en staken hun middelvinger op.
Eric
User avatar
Stratofreighter
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 22190
Joined: 25 Jan 2006, 08:02
Location: Netherlands

___

Post by Stratofreighter »

Ik heb dit verhaaltje ook voorgelegd bij de mensen van Trigion die hier bij de doorlaatposten staan voor naar airside te komen.
Mocht er weer zoiets gebeuren met spotters buiten het hek schroom dan niet om meteen het telefoonnummer te bellen 020 3164056
en leg je verhaal uit.
Lijkt mij geen slechte oplossing. Aangezien dit telefoonnummer niet staat op die contactpagina kan aangenomen worden dat dit "Trigion Schiphol" zelf betreft?
Als je dan ook nog even kentekenregistraties, eventuele wagennummers en vooral het tijdstip en plaats noemt kan al gauw duidelijk worden bij Trigion wie deze "heren" zijn...

Vooral het telefoneren tijdens de incidenten zelf kan helpen. De busjes van Trigion staan zeker in radio-contact met hun hoofdkwartier? Als men bij het "basis-station" van Trigion ook nog maar een beetje fatsoen heeft dan kan zich zomaar de mogelijkheid voordoen dat de "heren" opeens worden teruggefloten terwijl ze nog steeds bezig zijn met treiteren... :idea:
In ieder geval heb ik het telefoonnummer alvast genoteerd. :twisted:

EDIT: ik zie net dat Key dit draadje heeft gesplitst... :oops:
November 2024 update at FokkerNews.nl....
User avatar
Key
Site Admin
Site Admin
Posts: 11250
Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM

Re: ___

Post by Key »

Stratofreighter wrote:EDIT: ik zie net dat Key dit draadje heeft gesplitst...
Opgelost ;)
Marcelb
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 926
Joined: 05 Apr 2004, 21:22
Subscriber Scramble: Marcelb

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Marcelb »

Vanochtend onderstaande reactie van de directeur van Trigion ontvangen. Kan iemand mij het tijdstip van het klokhuis gooien, verhinderen van foto's maken geven? Eventueel een kenteken van de auto, omschrijving van het uiterlijk van de medewerkers, foto's etc.


"Als ik uw mail lees en die op de site die u vermeld, dan ben ik het absoluut met u eens: dit gedrag mag niet getolereerd worden. Wij verwachten van onze mensen dat ze hun werk goed doen, maar daarnaast ook de algemene fatsoensnormen in acht nemen én dienstverlenend zijn. De heren van Trigion die u bent tegengekomen voldoen helaas niet aan die definitie.

Het zal lastig zijn om onze medewerkers er op aan te spreken: wij werken in totaal met bijna 1.000 personeelsleden op Schiphol. Wie heeft u gezien?

Ik zet uw mail door naar ons management op Schiphol met de vraag of zij in het werkoverleg met het team op Schiphol Oost aan dit gedrag aandacht willen besteden.

Ik wens u uiteraard nog veel plezier met het spotten en hopelijk zonder hinderlijk gedrag van Trigion!

Met vriendelijke groeten,
"
User avatar
PH-MDD
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 279
Joined: 05 Aug 2007, 23:58
Location: EHAM

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by PH-MDD »

Moet rond een uur of 11 zijn geweest.

Ik was er ook met mijn zoontje....

Ik heb ondertussen een reactie van Schiphol gekregen:

Geachte heer Doesburg,

Wij hebben uw e-mail van 12 april 2009, met betrekking tot het gedrag
van twee medewerkers van Trigion, ontvangen en geregistreerd. Wij
betreuren het dat u een vervelende ervaring op de luchthaven Schiphol
heeft opgedaan.

Daar het echter een klacht betreft die niet onder de
verantwoordelijkheid van Amsterdam Airport Schiphol valt, hebben wij uw
e-mail naar onderstaand adres doorgestuurd:

Koninklijke Marechaussee District Schiphol
Sectie Handhaving en Toezicht
T.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 7577
1118 ZH Schiphol

Wij als luchthaven exploitant streven handhaving van kwaliteit na van
de totale dienstverlening op Schiphol. Alleen in samenwerking met alle
relevante partijen op Schiphol kunnen wij de kwaliteit op het gewenste
niveau krijgen. Afhankelijk van de bereidheid van de overige partijen om
hierover bindende afspraken te maken, vertrouwen wij erop dat de
kwaliteit van de dienstverlening in de nabije toekomst nog verder zal
verbeteren.

Derhalve danken wij u voor het onder onze aandacht brengen van uw
klacht, die ons in staat stelt de dienstverlening van Amsterdam Airport
Schiphol verder te verbeteren.

Wij vertrouwen erop dat u spoedig een reactie ontvangt.


Met vriendelijke groet,

Sandra Roersma
AMSTERDAM AIRPORT SCHIPHOL
Customer Contact Centre
User avatar
Stratofreighter
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 22190
Joined: 25 Jan 2006, 08:02
Location: Netherlands

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Stratofreighter »

Marcelb wrote:Vanochtend onderstaande reactie van de directeur van Trigion ontvangen. Kan iemand mij het tijdstip van het klokhuis gooien, verhinderen van foto's maken geven? Eventueel een kenteken van de auto, omschrijving van het uiterlijk van de medewerkers, foto's etc.

"Als ik uw mail lees en die op de site die u vermeld, dan ben ik het absoluut met u eens: dit gedrag mag niet getolereerd worden. Wij verwachten van onze mensen dat ze hun werk goed doen, maar daarnaast ook de algemene fatsoensnormen in acht nemen én dienstverlenend zijn. De heren van Trigion die u bent tegengekomen voldoen helaas niet aan die definitie.

Het zal lastig zijn om onze medewerkers er op aan te spreken: wij werken in totaal met bijna 1.000 personeelsleden op Schiphol. Wie heeft u gezien?

Ik zet uw mail door naar ons management op Schiphol met de vraag of zij in het werkoverleg met het team op Schiphol Oost aan dit gedrag aandacht willen besteden.

Ik wens u uiteraard nog veel plezier met het spotten en hopelijk zonder hinderlijk gedrag van Trigion!

Met vriendelijke groeten,
"
Ik was er zelf niet bij tijdens de bewuste incidenten, maar wie wil klagen:
http://www.facilicom.com/nl/trigion/Pages/contact.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; .
Het algemene mail-adres is
info@trigion.nl . Een fotootje of twee erbij zal boekdelen spreken!
Misschien dat een link naar deze thread en
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... &start=885" onclick="window.open(this.href);return false; ook genoeg "druk op de ketel zet" ?
:idea:
User avatar
falcon01
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 205
Joined: 15 Mar 2009, 10:14
Subscriber Scramble: falcon01

Vandaag bericht gekregen van Schiphol en de KMar

Post by falcon01 »

De eerste reactie is van Schiphol en de twee de van de KMAR


Geachte heer,

Wij hebben uw e-mail van 11 april 2009, met betrekking tot het gedrag
van twee Trigion medewerkers, ontvangen en geregistreerd. Wij betreuren
het dat u een vervelende ervaring op de luchthaven Schiphol heeft
opgedaan.

Daar het echter een klacht betreft die niet onder de
verantwoordelijkheid van Amsterdam Airport Schiphol valt, hebben wij uw
e-mail naar onderstaand adres doorgestuurd:

Koninklijke Marechaussee District Schiphol
Sectie Handhaving en Toezicht
T.a.v. Klachtencoördinator
Postbus 7577
1118 ZH Schiphol

Wij als luchthaven exploitant streven handhaving van kwaliteit na van
de totale dienstverlening op Schiphol. Alleen in samenwerking met alle
relevante partijen op Schiphol kunnen wij de kwaliteit op het gewenste
niveau krijgen. Afhankelijk van de bereidheid van de overige partijen om
hierover bindende afspraken te maken, vertrouwen wij erop dat de
kwaliteit van de dienstverlening in de nabije toekomst nog verder zal
verbeteren.

Derhalve danken wij u voor het onder onze aandacht brengen van uw
klacht, die ons in staat stelt de dienstverlening van Amsterdam Airport
Schiphol verder te verbeteren.

Wij vertrouwen erop dat u spoedig een reactie ontvangt.


Met vriendelijke groet,

AMSTERDAM AIRPORT SCHIPHOL
Customer Contact Center

---------------------------------------------
Geachte heer,

De door u ingediende klacht over het gedrag van twee beveiligingsmedewerkers van beveiligingsbedrijf Trigion op 11 april 2009, is in goede orde ontvangen. Ik begrijp dat u het incident waarover u klaagt als onaangenaam hebt ervaren.

Uw klacht, ten aanzien van de beveiligingsmedewerkers, zal zorgvuldig worden onderzocht. U wordt hier nader over geïnformeerd. Ik wil u vriendelijk verzoeken om uw volledige adresgegevens te verstrekken en, indien mogelijk, een telefoonnummer waarop u tijdens kantooruren bereikbaar bent.

De beveiligingsorganisaties worden regelmatig geïnformeerd over dit soort incidenten, teneinde klachten te voorkomen.

Voor de behandeling van uw klacht verwijs ik u naar de bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,



Klachtenfunctionaris
Afdeling Handhaving & Toezicht
District KMar Schiphol


Koninklijke Marechaussee
Postbus 7577
1118 ZH Luchthaven Schiphol [/color]
Kees
User avatar
Stratofreighter
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 22190
Joined: 25 Jan 2006, 08:02
Location: Netherlands

Re: Vandaag bericht gekregen van Schiphol en de KMar

Post by Stratofreighter »

Heeft iemand een wat minder "algemeen mail-adres" dan "info@trigion.nl" ? Zo ja, kan die dan per PM naar de klagers/getuigen worden gestuurd? Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat dit mogelijk onder het tapijt wordt geveegd... :roll:
Trigion zelf kan maar beter "in the loop" worden gehouden.

De andere thread staat op http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=50882" onclick="window.open(this.href);return false; .
User avatar
Delta12
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 901
Joined: 04 Oct 2004, 17:42
Type of spotter: F5
Location: N52E005

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Delta12 »

Ik blijf mooi aan de andere kant van de rooie klaring. Dan heb je mooi geen last van al die mannetjes van trigion. 0X

Ik vind sowieso als medewerker van de luchthaven zijnde (die soms tot grote ergernis 10x per dag door de poort moet.)
Het gedrag van veel beveiliging medewerkers zwaar beneden de maat. Vooral bij bepaalde doorlaat posten staat veel jeugd (van mijn leeftijd rondom de 20), die hebben daar telefoontjes met muziek hard aan. Zijn meer geïnteresseerd in hun eigen prive verhalen dan dat ze met hun werk bezig zijn. En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen.

Ik kan het bijvoorbeeld niet uit staan als ik de ene keer 10 minuten aan het wachten ben voor hij de auto door is.
Terwijl de ander niet eens in de auto kijkt. :roll:


Ik vind die mail een goede zet want het zijn vaak gewoon jonge mensen bij de beveiliging. Het is vaak erg rustig volgens mij en er is weinig werk druk. Dan krijg je dus verveling en het is dan zeker niet de bedoeling dan maar mensen te gaan plagen zeker niet met werk zoals dit waar je toch geacht word representatief te zijn voor een luchthaven.

Veel succes!
Marcelb
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 926
Joined: 05 Apr 2004, 21:22
Subscriber Scramble: Marcelb

Re: Vandaag bericht gekregen van Schiphol en de KMar

Post by Marcelb »

Stratofreighter wrote:Heeft iemand een wat minder "algemeen mail-adres" dan "info@trigion.nl" ? Zo ja, kan die dan per PM naar de klagers/getuigen worden gestuurd? Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat dit mogelijk onder het tapijt wordt geveegd... :roll:
Trigion zelf kan maar beter "in the loop" worden gehouden.

De andere thread staat op http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=50882" onclick="window.open(this.href);return false; .
Ik heb een email gestuurd naar het zakelijke adres van de directeur en ook direct netjes op dinsdagochtend een reactie van hem ontvangen. Zie een aantal posts hierboven voor zijn reactie. Het heeft niet zoveel zin om zijn email adres hier te plaatsen. Ik wil voorkomen dat hij diverse emails krijgt over hetzelfde onderwerp. Iedereen beantwoorden heeft hij wellicht niet de tijd voor.

In dezelfde post heb ik aan getuigen gevraagd om meer kenmerken te geven van de incidenten. Tijdstip, kenteken, uiterlijk van de beveiligers, foto's etc helpen om direct de personen aan te spreken op hun gedrag. Ik krijg uit de reactie van de directeur het gevoel dat dit zeker niet onder het tapijt wordt geschoven.

Tot nu toe 1 reactie gekregen over het tijdstip van het voorval met het gooien van het klokhuis en een , helaas, onduidelijke foto van een Trigion medewerker.
Nogmaals de oproep om zoveel mogelijk details te geven, kan per PM naar mij. Dan stuur ik het door naar Trigion.

Marcel
Marcelb
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 926
Joined: 05 Apr 2004, 21:22
Subscriber Scramble: Marcelb

Re: Reeds een email naar hun baas gestuurd en ook naar Schiphol

Post by Marcelb »

Ik heb vanochtend van iemand een foto gekregen van het kenteken van de Trigion bus, en een tijdstip van het incident op zaterdag. Deze gegevens zijn doorgestuurd naar de directeur van Trigion. Deze reageerde binnen een uur terug met de mededeling dat een en ander is doorgegeven aan de businessunit directeur Aviation van Trigion.

Kortom, Trigion maakt er werk van. Ik heb er vertrouwen in dat het incident van afgelopen zaterdag de laatste keer was en dat de medewerkers het in het vervolg wel uit hun hoofd laten om spotters te gaan pesten.

Zo niet, maak een foto van kenteken en de medewerkers, registreer datum, tijd etc en geef het middels een persoonlijk bericht via dit forum aan mij door.
Post Reply

Return to “'t Praethuys”