Moderator: gatso76
SPL wrote:Expected:
Schiphol Oost:
RRR5317/5317 17:10/18:00 RHE-AMS-LYE XV188.
Nu al inbound Haamstede! Verwachte landingstijd over een minuut of 10!
Ben
en
Parkeren P11 = P-platform, naast de A4:
15:00/20:00 BUD-AMS-LJU A6-DLM 320. Foto.
Groeten Martijn
Iemand enig idee waarom ze deze kist bijna een half uur met draaiende motoren hebben laten wachten om de K-apron op te mogen rijden om vervolgens direkt weer te vertrekken?SGB wrote:En de Herc staat weer op punt van vertrekken
Dat kan best zijn, maar dan moet er wel een slang aan je vliegtuig worden gehangen waar brandstof doorheen wordt getransporteerd...!ehusmann wrote:En de peut schijnt hier goedkoper te zijn....
Erwin
Dat schijnt wel de oorspronkelijk reden van hun bezoeken te zijn geweest, maar daarbij kwamen zij erachter dat de piloten te weinig ervaring hebben met het vliegen in drukke zone's en dat men dus nu vooral de grotere commercial airports aandoet om die procedures te refreshen...ehusmann wrote:En de peut schijnt hier goedkoper te zijn....
Erwin
Dat is mij ook wel eens ter ore gekomen, maar om dan bijna een half uur met 4 draaiende motoren te blijven staan?!Wijgert IJlst wrote:Heb wel eens gehoord dat RAF Herc'en verschillende luchthavens in Europa aandoen om Airport Procedures te oefenen, Schiphol is een van de gelukkigen wat dat betreft...
De kist van vandaag heeft bij elkaar net 20 minuten op de grond gestaan...., en de belangrijkste reden leek te zijn het ontbreken van een marshaller die hem kon begeleiden met het keren.....Bennie wrote:Dat is mij ook wel eens ter ore gekomen, maar om dan bijna een half uur met 4 draaiende motoren te blijven staan?!Wijgert IJlst wrote:Heb wel eens gehoord dat RAF Herc'en verschillende luchthavens in Europa aandoen om Airport Procedures te oefenen, Schiphol is een van de gelukkigen wat dat betreft...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more