Zit er een lampje "iets niet goed!" ofzo. Soms zou verslaggeving toch iets specifieker mogen zijn.keystation wrote:Na een kwartier kreeg de piloot in de cockpit het signaal dat er iets niet goed was.
Waarom dan, alleen omdat er een paar spotters willen weten wat er aan de hand was.Toby wrote:Zit er een lampje "iets niet goed!" ofzo. Soms zou verslaggeving toch iets specifieker mogen zijn.
Ik denk dat de minste paniek de afgelopen decennia is gezaaid, toen dergelijk komkommernieuws gewoon niet gepubliceerd werd.Redskin wrote:Waarom dan, alleen omdat er een paar spotters willen weten wat er aan de hand was.Toby wrote:Zit er een lampje "iets niet goed!" ofzo. Soms zou verslaggeving toch iets specifieker mogen zijn.
Denk dat je meer paniek zaait als er eerlijk zou worden geschreven wat er aan de hand was (stel je voor dat er staat dat ie terug komt met een engine failure lampje aan)
Dat lijkt mij sterk eerlijk gezegd...evhest wrote:Ik begin stiekem te denken het een nieuwe policy van de luchtmacht is om dit soort flutnieuws naar buiten te brengen, waarmee ze dan weer kan aantonen dat de F-16's uit elkaar beginnen en dat het hoog tijd is een drieletterige opvolger te bestellen.... Anders kan ik het nauwelijks verklaren.
en dan gaan bellen met het BIC of zo.Berichtnummer 2660963
Bericht INFO OVD VLB VOLKEL > SVP BEL RAC IVM RBP VLB VOLKEL: (ONGEVAL: KLEIN VLIEGTUIG) VLIEGBASIS VOLKEL ZEELANDSEDIJK 10 VOLKEL
Datum 14-07-2009 10:10:31
Regio Onbekend Brabant-Noord
Plaats Volkel
Postcode 5408
Alarmcode 1170041
Betekenis OVD Veghel/Uden/Landerd/Boekel Regionaal
Stefan wrote: Ik kan me eerder voorstellen dat verslaggevers, bij gebrek aan echt nieuws,
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more