Alles op Eindhoven, intake en outboard slat waren snel vervangen, maar er moesten plaatwerkers komen om de beschadigde inboard slat te verwijderen, en een nieuwe te plaatsen.cHabu wrote:Ik neem aan dat de intake te AMS wordt vervangen of doen ze alles meteen op Eindhoven ?
HV 052 EIN 1950 AMS 2030flying_kiwi wrote:...en verwacht wordt dat ie wordt zondag naar Amsterdam geferried om weer de lijn op te kunnen gaan...
Chris,cHabu wrote:.
Met het 'verdwijnen' van drie kisten naar Denemarken, reizen natuurlijk wat vragen naar de oppervlakte:
- Gevolgen voor aantal vluchten vanaf Schiphol ?
- Mogelijk openen van nog meer buitenlandse stations ?
- Zien we de Deense kisten ooit op AMS ?
Ennuh, gaat de PH-ZOM Frans geregistreerd naar ORY ?
C.
_________________
Ik had begrepen dat de operatie in Denemarken een tijdelijke was, om de terugval in eigen land op te vangen. Met het registreren van drie kisten in het Deense register, vallen er dus drie kisten uit de 'eigen' vloot en ik vroeg me af wat voor impact dat heeft voor die operatie.B767-300ER wrote:De kisten zijn al een behoorlijke tijd verdwenen, dus de gevolgen zijn zoals ze nu al zijn toch, of zie ik dat nou te simpel in?
Ik had begrepen dat het een move was om in het gat te springen dat Sterling had achtergelaten.cHabu wrote:Ik had begrepen dat de operatie in Denemarken een tijdelijke was, om de terugval in eigen land op te vangen.
Bedoel je met komende zomer de zomer van 2010?. Want de huidige zomer is al zo goed als voorbijcHabu wrote:
Kan me voorstellen dat dit voor de winter niet zoveel scheelt, maar komende zomer zou het invloed kunnen hebben. Zeker als deze trend (station in het buitenland) gaat doorzetten.
De PH-ZOM blijft, meen ik, tot 01apr10 bij HV vliegen en zal dan naar TO gaan.cHabu wrote:Ennuh, gaat de PH-ZOM Frans geregistreerd naar ORY ?
Waarom is deze eigenlijk Nederlands geregistreerd ?Roel wrote:De PH-ZOM blijft, meen ik, tot 01apr10 bij HV vliegen en zal dan naar TO gaan.cHabu wrote:Ennuh, gaat de PH-ZOM Frans geregistreerd naar ORY ?
Volgens mij had dat met de leasevorm te maken. Als hij Frans geregistreerd was, valt hij onder de Franse AOC. Welicht dat daar dan weer andere regels/beperkingen gelden als in de Nederlandse AOC. Misschien moest eea dan wel met Franse vliegers gevlogen worden (Zoals bijvoorbeeld de C-FLOX bij ArkeFly)of is de Crewrest (voor bijvoorbeeld de vluchten naar HRG/SSH) in de Franse AOC anders geregeld als in de Nederlandse. Denk dat de VNV het daar niet helemaal mee eens was... Maar dat is alleen maar een suggestiecHabu wrote:Waarom is deze eigenlijk Nederlands geregistreerd ?Roel wrote:De PH-ZOM blijft, meen ik, tot 01apr10 bij HV vliegen en zal dan naar TO gaan.cHabu wrote:Ennuh, gaat de PH-ZOM Frans geregistreerd naar ORY ?
Maakt dat voor het vliegen vanuit NL zoveel uit ?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more