Moderator: gatso76
Volgens mij was AMS ook een van de weinige uitzonderingen die het goed deed maar die kan de kar niet alleen trekken. Gezien de bezuinigingen en vooruitzichten zal deze keuze weloverwogen zijn.ehusmann wrote:Skycruiser, je hebt wel eens vaker gemeld dat vracht het zo goed deed voor JAL op Amsterdam. Heb jij enig zicht op wat dat dan zal betekenen voor de pax vluchten? Maar vrachtcapaciteit op die vluchten bijvoorbeeld, of is daar nog helemaal niets over bekend?
Erwin
Nu is daar nog niks over bekend. De nieuwe dienstregelingen voor winter 2010-2011 worden in juni a.s. ergens bekend gemaakt. Rond die tijd zal er meer informatie komen over het netwerk van JAL mbt de pax-vluchten. Hoe dan ook zullen er (grote) wijzigingen komen. De toekomst voor Amsterdam is vooralsnog onzeker, maar qua pax-vluchten ziet het er toch nog goed uit.ehusmann wrote:Skycruiser, je hebt wel eens vaker gemeld dat vracht het zo goed deed voor JAL op Amsterdam. Heb jij enig zicht op wat dat dan zal betekenen voor de pax vluchten? Meer vrachtcapaciteit op die vluchten bijvoorbeeld, of is daar nog helemaal niets over bekend?
De passagiersvluchten ook....United 777 wrote:Mijn tweede reactie: gelukkig, het is niet waar. Alleen de vrachtvluchten van JAL verdwijnen van Schiphol.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more