http://www.nu.nl/economie/2336388/klm-g ... hters.htmlRIJSWIJK - De KLM grijpt in de bij de dochterondernemingen Martinair en Transavia, maar vakbond De Unie verwacht niet dat dit zal leiden tot gedwongen ontslagen. Het personeel van Martinair wordt donderdag ingelicht over de toekomst van de onderneming.
Volgens bestuurder Swen Laarveld van de Unie gaat Martinair gewoon door met vrachtvluchten, maar zullen de passagiersvluchten van deze dochteronderneming geleidelijk worden overgeheveld naar die van de KLM.
In de passagierstoestellen van Martinair werken ongeveer 450 mensen en KLM groeit hard genoeg om deze mensen in de organisatie op te nemen, aldus De Unie.
Rode cijfers
Transavia wil uit de rode cijfers komen door de kosten te beperken. Dat zou kunnen door passagiers minder luxe te bieden en De Unie verwacht ook daar geen gedwongen ontslagen.
En uiteraard op dit moment ook al 1x 747-400BCF....Silvester wrote: en vanaf volgend jaar februari weer 2x 747-400BCF
15e vrachtvervoerder van de wereld (in producerende eenheden cq tonnen vracht)Silvester wrote: zeker geen kleintje in het vrachtvervoer.
Ciao,
Sil
En die vier B747-400ERFs, zijn die niet bij toeval van KLM Cargo?Silvester wrote:Geen correcte conclusie , Maartje
Vrachtdivisie blijft prachtig knalrood met wit.
Met 7 x MD-11CF/MD-11F, 4 x 747-400ERF, en vanaf volgend jaar februari weer 2x 747-400BCF zeker geen kleintje in het vrachtvervoer.
Ciao,
Sil
...geweest...?!Bennie wrote: En die vier B747-400ERFs, zijn die niet bij toeval van KLM Cargo?
Klopt. Komt Luchtvaartnieuws ook mee:frank kramer wrote:Televaag meldt zojuist ook dat Transavia Denemarken (TDK.. dat waren vroeger cassettebandjes ) wordt opgedoekt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7701 ... html?p=2,2
Eigendom KLM, vliegen echter onder de MP AOC.frank kramer wrote:...geweest...?!Bennie wrote: En die vier B747-400ERFs, zijn die niet bij toeval van KLM Cargo?
Met gedeelte KLM-vliegersB767-300ER wrote:Eigendom KLM, vliegen echter onder de MP AOC.frank kramer wrote:...geweest...?!Bennie wrote: En die vier B747-400ERFs, zijn die niet bij toeval van KLM Cargo?
Don't think so.B767-300ER wrote:Klopt, 50-50
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more