Hoi,flying_kiwi wrote:Met de eerste 76en al richten de 'scrapman' gegaan, wat zijn de kansen dat de MP pax operatie wordt beëindigd?
En dat de KLM/Air France vracht operatie bij Martinair wordt ondergebracht? Ik zie het wel zitten die KLM B744ERFs en AF B777Fs in MP kleuren.
Ik verwacht niet dat ze op termijn zowel pax als vracht vluchten blijven uitvoeren, het wordt het een of het ander. Wat krijgt bij jullie het voorkeur?
Gr.
Yorden
Hier ben ik het niet mee eens. Als kleine maatschappij kan je je beter richten op één ding en dat goed doen, dan twee dingen half doen. Maar je hebt wel gelijk dat het erop lijkt dat dit de huidige strategie van Martinair is.streep wrote:Die combinatie van Vracht en Pax is wel de insteek van het MP management momenteel. Ze hebben nu wel gemerkt dat op een business gokken een groot risico is.
En waar heb jij deze info vandaan over die A330's dan???....B767-300ER wrote: Het wachten is op de A330's....(en die komen NIET van de AF/KLM groep)
Deze worden allicht geruild voor de leasemaatschappij met de 4BCF's
Is dat erg belangrijk waar de info vandaan komt?mipo72 wrote:En waar heb jij deze info vandaan over die A330's dan???....B767-300ER wrote: Het wachten is op de A330's....(en die komen NIET van de AF/KLM groep)
Deze worden allicht geruild voor de leasemaatschappij met de 4BCF's
Grt,
Michel
Op een beaald moment gaat alles vanuit de moedermaatschappij aangestuurd worden.B767-300ER wrote:Feit is dat MP zowel Cargo als Pax blijft vliegen,om de risico's te spreiden...
Errug duidelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben...B767-300ER wrote:Wellicht ben ik niet helemaal duidelijk geweest.
Een belangrijke regel in iedere business is, dat je nooit meteen het achterste van je tong laat zien.B767-300ER wrote:Ik bedoel niet zozeer dat enkelt MP dat wil. De KLM (of Kl/AF) wil dat....
MP heeft niet veel meer te vertellen nu...
Lo-Cost is alleen maar een marketing kreet. Het princiepe kan ook op langere afstanden worden toegepast. Ik bedoel, wat is de basis voor de kreet Lo-Cost eigenlijk ?B767-300ER wrote:Als HV al het charterverkeer zou gaan doen, betekend dat dat de long-haul charter ook low cost moet worden. En dat zie ik niet gebeuren
Vroeger, toen ik nog jong en aantrekkelijk was, vloog Travia ook de lange afstanden met de 757.B767-300ER wrote:KLM voor AMS, AF voor CDG, HV voor charters kan ik mee inkomen. MP voor alle vracht ook (gezien de naam), maar HV voor long-haul,nee
Chris... Toen jij jong was ....cHabu wrote: Vroeger, toen ik nog jong en aantrekkelijk was, vloog Travia ook de lange afstanden met de 757.
B767-300ER wrote:Is dat erg belangrijk waar de info vandaan komt?
Als je zo stellig dit soort beweringen maakt wel ja. Het maakt nogal verschil uit of je info bij een baliemedewerker, of de grote baas vandaan komt. Of is het gewoon jouw mening?B767-300ER wrote:Wellicht ben ik niet helemaal duidelijk geweest.
Ik bedoel niet zozeer dat enkelt MP dat wil. De KLM (of Kl/AF) wil dat....
MP heeft niet veel meer te vertellen nu...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more