Dat is niet zo moeilijk hoor, gewoon een bocht naar rechts na H7 en dan doortrekken langs de G-buffer.Diarto wrote:Helaas kom je dat op het probleem waar je dan dat nieuwe gedeelte moet bouwen.
Tankstation en de-icing gaan naar de overkant bij de J-buffer, schoonmaak schuift een stukje op. G-buffer verkeer gaat naar de J-buffer en de KLM kisten die er daar dan niet meer bijpassen als het vol is gaan naar Oost. Op Oost is nog alle ruimte om eventueel wat extra bufferposities te maken daarvoor.Diarto wrote:Waar gaat de schoonmaak/tankstation heen, waar ga je G-buffer verkeer parkeren als Juliet vol staat, wat doe je met de passagiers, de H-pier is al een rondeind lopen.
Het kán daar, maar je krijgt een hoop problemen lijkt mij
1 dag in de week? Al jáááren is er ook 's morgens te weinig capaciteit want vrijwel iedere ochtend verdwijnt er wel een BE, LS of de WW's naar de D-pier.SPL wrote:En waarom zou je op dit moment heel veel geld investeren in de uitbreiding van de H-pier, terwijl er maar 1 dag in de week is met ruimte te kort?
Die 3 benzinepompen die daar staan verplaatsen kan nooit zo ingewikkeld zijn, en dus ook niet zo kostbaar. En anders laat je ze staan en bouw je er in een bocht omheen, heb je wel 1 a 2 posities aan de nieuwe pier minder dan in het voorbeeld van nu.SPL wrote:Als je uitbreid volgens de foto van Dutchbird/Kristiaan-D (erg gaaf gedaan trouwens), gaat je dat heel veel geld kosten, voornamelijk omdat het tankstation moet worden verplaatst.
Dat is een zorg voor KLM, moeten ze hun kisten maar korter op AMS parkeren als ze niet willen slepen.SPL wrote:En KLM kisten parkeren op Oost? Dat gaat veel (ver)sleep tijd kosten...
Daar wordt nu al gede-iced Alleen Menzies/Servisair/Aviapartner? spuiten aan de gates, maar dat staat los van de G-buffer.DG AIR wrote:De de-icing ... verschuift naar de J-buffer.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more