'Niet alle leden'?KLM directeur Hartman vindt het jammer dat gekozen is voor Oneworld. ,,Natuurlijk had ik ze graag in Skyteam gehaald, maar niet alle ledenvan Skyteam zaten daarop te wachten. Zo gaat dat als je als alliantie steeds meer leden hebt.''
Ja die rumoeren gingen er inderdaad. Waarom zouden ze het willen tegenhouden eigenlijk?phkza wrote:
'Niet alle leden'?
*kuch* Air France *kuch*
gokje: Ze doen daar alleen halal-zaken en de rest van de groep neemt het niet zo nauw, dus dat past niet bij elkaar?Gietje wrote:..............
Ja die rumoeren gingen er inderdaad. Waarom zouden ze het willen tegenhouden eigenlijk?
Dan zouden ze met KLM uit politiek correct NL en Saudi Arabian wel in het goede schuitje zitten denk ikGlidepath wrote:gokje: Ze doen daar alleen halal-zaken en de rest van de groep neemt het niet zo nauw, dus dat past niet bij elkaar?
"NL politiek" correct herken ik als satire, zo niet ironie of zelfs een tikje sarcasme. .phkza wrote:Dan zouden ze met KLM uit politiek correct NL en Saudi Arabian wel in het goede schuitje zitten denk ikGlidepath wrote:gokje: Ze doen daar alleen halal-zaken en de rest van de groep neemt het niet zo nauw, dus dat past niet bij elkaar?
Daar maak je een klassieke denkfout, want halal-zakendoen en uitdragen / etaleren van Islam is zeker niet hetzelfde.phkza wrote:Overigens zijn ze bij MH niet zo islamitisch naar buiten toe hoor. Da's bij Saudi Arabian en Iran Air wel anders...
Ja, wat denk jij wat daar anders aan is dan bij bv een 777 of A340?Alpha4Delta wrote:Als die A380 komt dan... Heeft Menzies ook al equipment om dat ding af te handelen?
Historisch gezien denk ik niet, zal vooral in de strategie liggen. Maar waar dat precies spaak loopt...hmv wrote:@phkza
Ik heb zo hier en daar gelezen dat Air France telkens die toetreding blokkeerde..maar op basis waarvan? Zijn er historische redenen voor?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more