Surinam is nooit weggeweest van Schiphol hoor..fan31 wrote:Surinam Airways waarneer kom hij terug
en waarneer kom nummer 2
fan31 wrote:Surinam Airways waarneer kom hij terug
en waarneer kom nummer 2
Ivo, ik heb eerlijk gezegt geen idee wat die DC-10 kost (kan een inschatting maken), maar je moet wel heel veel motoren gaan wisselen om een 2e A340 rendabel te laten zijn, zeker met de inzet die Surinam er normaal gesproken mee doet.fan31 wrote:zeker leuke post,er werd zeker wel gesproken over een tweede 340 voor Py,zeker als het met deze machine zolang duurt met de motor voor hun 340,kost een hoop geld zo en hoeveel passagiers kunnen er in een dc-10 en de 340 worden er geen passagiers teleurgesteld zo??
groet ivo
Ga er maar vanuit dat de frequentie omhoog gaat als er een tweede zou komen. Lijkt mij logisch, dit wordt zo puur gepland dat ze hun schema kunnen blijven vliegen zonder enorme vertragingen. Plan je die kist 7x per week in en je loopt 1 keer x uur vertraging op kan dat dagen lang doorstralen in de daaropvolgende vluchten.SpotterNL wrote:...zeker met de inzet die Surinam er normaal gesproken mee doet.
Ik weet niet waar je de info vandaan hebt , maar deze klopt niet helemaal. Op zaterdag is er zowiezo geen PY vlucht. Die van gisteren is idd geanuleerd en die van vandaag is vertraagd naar morgen en die gaat met de 340.WillyD wrote:Iemand enig idee hoe het staat met de vluchten van Surinam Airways uitgevoerd met de A340.
De vluchten van donderdag, vandaag en morgen zijn geannuleerd?
Wat ik heb kunnen lezen is dat de kist donderdag vanuit Rio de Janeiro (maintenance) geland is op Schiphol.
Alvast bedankt!
Tot 18.00 stond ze op de Golf buffer op Schiphol, Ja dusWillyD wrote:. Staat de Airbus dan al op Schiphol?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more