Hij is toen niet verder gekomen dan de PH-BZN en toen Huizenga er vertrouwen in had dat hij dat in de klauwen had (zoals André van Duin ooit zei: "wat een vergissingen kan een mens maken"), ging hij door naar een Beech twin. Daarna was het programma afgelopen.LV84 wrote:Volgens mij heeft Willibrord Frequin eind jaren 80 begin jaren 90 ook ooit zo iets vergelijkbaars gegaan. het ging toen om een Fokker 100. hij kreeg in dit tv programma vliegles van Bert Huizinga
Mensen die lijn training doen op een 737 hebben daar wel de nodige officiële kwalificaties voor gehaald. Ik denk niet dat Tom enige vorm daarvan heeft gehad. Ik weet niet wat de minimale eisen zijn op een mutli-pilot jet. Ik blijf het vreemd vinden.aviodromefriend wrote:LV84 wrote:
BTT: Als er een instructeur naast zit moet het volgens mij mogen. Anders is het ook niet mogelijk om ooit nieuwe vliegers te trainen.
Om als beginnende vlieger je TR op je brevet te mogen bijschrijven moet je een zgn Base-training (6 starts en landingen) in een echt toestel doen voordat dit mag, in weze vlieg je dan dus ook ongebrevetteerd rond..... Je hebt alleen simervaringCaptain-Amar wrote:Mensen die lijn training doen op een 737 hebben daar wel de nodige officiële kwalificaties voor gehaald. Ik denk niet dat Tom enige vorm daarvan heeft gehad. Ik weet niet wat de minimale eisen zijn op een mutli-pilot jet. Ik blijf het vreemd vinden.aviodromefriend wrote:LV84 wrote:
BTT: Als er een instructeur naast zit moet het volgens mij mogen. Anders is het ook niet mogelijk om ooit nieuwe vliegers te trainen.
Onze Willibrord heeft toen wel degelijk nog achter de controls van een Fokker 100 gezeten en is ook nog als backseater in een NF-5 meegevlogen.aviodromefriend wrote:Hij is toen niet verder gekomen dan de PH-BZN en toen Huizenga er vertrouwen in had dat hij dat in de klauwen had (zoals André van Duin ooit zei: "wat een vergissingen kan een mens maken"), ging hij door naar een Beech twin. Daarna was het programma afgelopen.LV84 wrote:Volgens mij heeft Willibrord Frequin eind jaren 80 begin jaren 90 ook ooit zo iets vergelijkbaars gegaan. het ging toen om een Fokker 100. hij kreeg in dit tv programma vliegles van Bert Huizinga
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more