Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 10 januari 2013:
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91 (D-106), Grizzly 04 formation (D-103/D-664), Grizzly 72 (D-664), Grizzly 73 (D-103), Grizzly 13 (D-664), Grizzly 15 (D-664)
CH-47F 298sqn: -
AS.532U-2 300sqn: Duke 6 (S-441), Demon 4 (S-441)
SA.316B 300sqn: Bluebird 15 (A-275)
AH-64D 301sqn: Redskin 06 (Q-26), BAT 73 (Q-01), Redskin 21 (Q-05), Redskin 51/52 (Q-01/Q-05), Redskin 06 (Q-19), BAT 72 (Q-17), BAT 71 (Q-01), Redskin 51 (Q-01)
color = nightflying
VISITORS
V-11 Gulfstream IV 334sqn "NAF 61" x 13:36u
PH-ELP EC-135T2 ANWB/MAA "Lifeliner 3" x 12:34u
In verband met werkzaamheden aan de baan, was deze gesloten voor fixed wings.
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!