Registratie is nog vrijcamel1 wrote:Misschien een optie voor de nieuwe regi van de PH-KBX; PH-KWA
Ik heb ooit eens een rondleiding gehad op Melsbroek. Daar stond een aardige VIPVloot klaar voor de belgische Koning. Volgens mij niet het nieuwste van het nieuwste, maar toch.pjotrtje wrote:Lijkt me een typisch Praethuys onderwerp inderdaad. De PBX heeft ook nog prima rondjes gevlogen toen de P al K was geworden, dus... Why change.
En na de KBX zal er mogelijk helemaal geen eigen kist meer komen, in het kader van het hierboven aangehaalde sobere stijltje. Gewoon lekker KLu vliegen of met KLM. Hoe doen onze Belgische vrienden dat als ze eens een keertje voet buiten Brussel/België zetten?
BBJ zou niet onlogisch zijn, kan KLM ook net als nu zonder al teveel moeite de vliegeniers leveren en het onderhoud verzorgen.phkza wrote:Omregistreren? Nieuwe kopen! Eens kijken waar WimLex gaat shoppen: BBJ, ACJ, misschien een widebody?
A340-500? Gewoon omdat het kan en omdat ze tegenwoordig voor weinig te krijgen zijn.phkza wrote:misschien een widebody?
Is er niet onlangs een F-27 op Lelystad gearriveerd...... Nederlands trots !Rene Klok wrote:Premier Rutte refereerde in zijn toespraak al over "een sobere manier van vieren die past in deze tijd". Denk dus dat het hoogstens dat een Fokker 70MLU gaat worden.
Als het een nieuwe wordt is misschien PH-TAX iets; is ie een beetje van ons allemaalPremier Rutte refereerde in zijn toespraak al over "een sobere manier van vieren die past in deze tijd". Denk dus dat het hoogstens dat een Fokker 70MLU gaat worden.
Of natuurlijk PH-BTW.Chris Veringa wrote:Als het een nieuwe wordt is misschien PH-TAX iets; is ie een beetje van ons allemaalPremier Rutte refereerde in zijn toespraak al over "een sobere manier van vieren die past in deze tijd". Denk dus dat het hoogstens dat een Fokker 70MLU gaat worden.
Chris
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more