Vrezen? En "velen"? Wellicht velen die opgehitst zijn door anti Amerikaanse sentimenten en slechte berichtgeving wat maar door blijft etteren ookal heeft LM het product nu aardig op de rails (na initieel geblunder, dat staat buiten kijf) Ze mogen blij zijn als het de F-35A wordt. Ondanks de bergen met kritiek dat het een gedoemd project zou zijn, en de niet aflatende "bitching" door personen/instanties als Eric Palmer, Winslow Wheeler, APA, Bill Sweetman et al, wijzen de feiten toch nu een andere richting op: bijna 100 toestellen al fabriek verlaten, minimaal 9 landen (binnenkort 10) die het toestel gekocht hebben (en ook niet landen met de minste luchtmachten), nu al een dikke orderlijst en de potentie om dit toestel tot ver na 2030 in productie te hebben. Plus de wetenschap dat je met dit toestel de komende decennia wel door komt, wat niet valt te garanderen bij sommige andere types. Ik vraag mij af wat er dan te vrezen valt (tenzij je ze niet mooi vindt, een zeer gefundeerde reden om er tegen te zijn en dit mee te wegen ).nils wrote:Update:
RFI's zullen vanaf begin 2014 worden aangevraagt bij verschillende constructeurs.
maar velen vrezen al dat het toch de F-35A zal worden.
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ss-393103/
Dat is vrij simpel uit te leggen:artemivanov wrote:Wat mij dan 'verbaasd'... Waarom zouden NL en BE niet 1 gezamelijke order neerleggen en evt wat korting kunnen ritselen?
Of ligt echt alles qua prijs (en orders voor leveranciers uit NL/BE) vast gebijteld?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more