Just a stickerJPS wrote: ↑22 Sep 2021, 21:00All 8 have TLG73 badges now.Typhoon3030 wrote: ↑22 Sep 2021, 20:37 The 8 GAF Eurofighter all TLG 74 aircraft !! There are on loan for the WIC by the TLG 73
Cheers
Just a stickerJPS wrote: ↑22 Sep 2021, 21:00All 8 have TLG73 badges now.Typhoon3030 wrote: ↑22 Sep 2021, 20:37 The 8 GAF Eurofighter all TLG 74 aircraft !! There are on loan for the WIC by the TLG 73
Cheers
Dan zouden het dezelfde callsigns zijn als de vertrekkende kisten en dat kan niet...
Thank you both for clearing it up!ATCSpooky wrote: ↑22 Sep 2021, 23:315287 was een dikke vinger kwestie en de 46+52 geen idee maar fotoproof is inderdaad de 46+40 en die kwam om 13:52u als laatste Duitser binnen. Dat krijg je met een even snel een log erop gooien... Thanks Roberto!roberto wrote: ↑22 Sep 2021, 22:5946+40 was de laatste die binnen kwam, 46+52 staat hier nietlievers-online wrote: ↑22 Sep 2021, 22:53 quistion? JPS mentioned 46+40 and ATCspooky 46+52 did both came in or do we have a typo?
Luisterend via de scanner had de vkl ook problemen met het uitgaande callsign.. en 332 en 322 in het Engels lijken nou eenmaal best wel veel op elkaar en kan dus heel verwarrend zijn. Eerste FPL was NOWxxxF en G maar dat werd op de 21e gecancelled! Maar na zojuist nog een keer gecheckt te hebben: NOW332F en NOW332G zijn de winning en final numbers!
Het vliegplan callsign is inderdaad gekoppeld aan de vlucht.Canberra TT.18 wrote: ↑23 Sep 2021, 14:30Het vliegplan callsign is inderdaad gekoppeld aan de vlucht...
Off topic. Maar is een callsign niet gekoppeld aan een piloot ipv een vliegtuig?
Aanvullend piloot moet denk ik vlucht zijn?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more