Iets minder leuk voor de passagiers, de cabines zijn helaas niet echt vergelijkbaar..
Voor sommige is vliegtuigliefhebbers is het gelukkig een must om er mee te vliegen (al zijn dat er niet veel..)
Ze vliegen allemaal behalve de OO-JDL die in LTN staat voor onderhoud dus dat zal wel de reden zijn. De PH-TFL hebben ze nu naar TUI Belgium gestuurt ter tijdelijke vervanging van de OO-JDL.
Het ziet eruit als een end-of-maintenance test flight. Of een end-of-lease-acceptance flight.XYZ wrote: ↑31 Dec 2021, 16:58 Anyone have more info on this PH-TFA flight on 31/12/2021:
- TFL081T BRU 15.56 - N/A ?? B737-8K5 PH-TFA circling at 41,000 ft over Bielefeld.
https://www.flightradar24.com/TFL081T/2a5b5ed6
OR157/8jan naar KTT. DEP 0905.robin27198 wrote: ↑06 Jan 2022, 18:48 Is er een idee wanneer de PH-TFR zijn eerste vlucht voor TUI gaat maken of wanneer deze eerst brussel gaat voor aanpassingen?
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... an-de-kantTUI FLY NEDERLAND ZET EIND 2023 DE LAATSTE BOEING 767 AAN DE KANT
.... en anders is OO-JNL er nog.niekkie wrote: ↑11 Jan 2022, 23:20https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... an-de-kantTUI FLY NEDERLAND ZET EIND 2023 DE LAATSTE BOEING 767 AAN DE KANT
we hebben nog 2 jaar om er mee te vliegen/Foto's te maken..
Ik dacht juist dat de hele TUI groep afscheid gaat nemen van de 767 . Bij UK zijn er ook al 2 weg.Inkjet wrote: ↑12 Jan 2022, 14:34.... en anders is OO-JNL er nog.niekkie wrote: ↑11 Jan 2022, 23:20https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... an-de-kantTUI FLY NEDERLAND ZET EIND 2023 DE LAATSTE BOEING 767 AAN DE KANT
we hebben nog 2 jaar om er mee te vliegen/Foto's te maken..
Daar zou ik niet te hard op rekenen:Inkjet wrote: ↑12 Jan 2022, 14:34.... en anders is OO-JNL er nog.niekkie wrote: ↑11 Jan 2022, 23:20https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... an-de-kantTUI FLY NEDERLAND ZET EIND 2023 DE LAATSTE BOEING 767 AAN DE KANT
we hebben nog 2 jaar om er mee te vliegen/Foto's te maken..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more