Naar welke data kijken jullie? Als ik naar FR24 kijk, heeft het toestel (PH-BKL) op 15 juni een vlucht van 2:40 uur gemaakt. Tijdens deze vlucht veel rondjes boven zee gevlogen met een GPS altitude van 39000ft. Lijkt me een "normale" testvlucht.
Naar welke data kijken jullie? Als ik naar FR24 kijk, heeft het toestel (PH-BKL) op 15 juni een vlucht van 2:40 uur gemaakt. Tijdens deze vlucht veel rondjes boven zee gevlogen met een GPS altitude van 39000ft. Lijkt me een "normale" testvlucht.
Ik betwijfel op KLM minder gaat vliegen en dan grotere kisten inzetten, dan levert het Schiphol niks op als airlines massaal met grote kisten komen. Het is nu meer de vraag of Air France het netwerk niet overneemt en de transfers naar CDG laat komen om zo SPL te ontlasten.
Welke Embraer bedoel je dan?
Ik vraag mij af wat je bron is, dat je dit beweerd. De serie PH-AZx is ook lang geleden ook door de KLM gereserveerd.Captain Ditch wrote: ↑23 Jun 2022, 17:53 Weet niet of ik het al voorbij heb zien komen, anders bij deze. De registraties voor de A32xneo vallen in de blokken PH-AXx en -AYx.
Met het nieuws vandaag ben benieuwd of KLC überhaupt blijft bestaan. De kans is zeer groot dat alleen de e2 overblijft en de rest eruit gaat. Die kisten zullen waarschijnlijk naar Hop gaan.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more