In eerste instantie is de insteek niet meer afhandelaars toe te laten en een ander model op te zetten. Hoe die eruit gaat zien moet nog worden uitgewerkt. Je kunt er hier meer over lezen https://nieuws.schiphol.nl/download/119 ... ni2022.pdf
Er komt inderdaad eerst een limiet aan afhandelaars op Schiphol (het huidige is de max). En er word nu uitgewerkt hoe de afhandelaars kunnen worden beperkt naar uiteindelijk 4, via fusies of uitkoop. FNV kijkt hierin mee over hoe dit het beste ingevuld gaat worden, om de werkdruk te verlagen en te zorgen dat de overgebleven afhandelaren genoeg personeel hebben voor hun klantenbestand.PIAfan wrote: ↑01 Jun 2022, 15:24In eerste instantie is de insteek niet meer afhandelaars toe te laten en een ander model op te zetten. Hoe die eruit gaat zien moet nog worden uitgewerkt. Je kunt er hier meer over lezen https://nieuws.schiphol.nl/download/119 ... ni2022.pdf
Zal wel gebeuren omdat het bij Swissport chaos is lijkt me.PIAfan wrote: ↑12 Jul 2022, 18:14 Sinds vrijdag vliegen er op de vluchten van Icelandair twee eigen medewerkers mee die helpen bij het laden van bagage in Amsterdam. Meer info: hier https://www.ruv.is/frett/2022/07/12/ic ... &fs=e&s=cl
Contract van TK loopt af in oktober, dus het zou best kunnen. UA weet ik niet, wanneer zou het contract aflopen?
Hadden die geen contract tot 2024 lopen bij Swissport? Of is dat van TK Cargo die dan verloopt?777X wrote: ↑01 Sep 2022, 12:31Contract van TK loopt af in oktober, dus het zou best kunnen. UA weet ik niet, wanneer zou het contract aflopen?
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/07/sc ... n-a4141132
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more