niekkie wrote: ↑10 Jul 2022, 19:57
robin27198 wrote: ↑10 Jul 2022, 18:30
Zal deels te maken hebben met het wegvallen van de GlobalX airbussen en de 767 staat based luik deze maand ik denk dat ze dan vanaf AMS toch wel met een heavy willen kunnen vliegen in europa.
Iemand een idee wanneer de 2 airbussen van GlobalX weer de lijn op gaan komen???
Ik (nog) geen info over de 2 GlobalX A320.
Maar wel over de TUI:
Op een ander forum Las ik juist dat er op dit moment zeer weinig Narrowbodies beschikbaar zijn en er daarom de grote widebodies komen die er blijkbaar nu nog wel genoeg zijn.
Dat TUI NL deze vliegtuigen inhuurt is denk mede doordat de OO-JNL in Tapei staat voor onderhoud en de PH-TFK voor JAF vliegt. En ook misschien een personeels tekort kan natuurlijk ook een andere reden zijn.
En dat we nu 2 B38M en 1 B763 weg zijn is denk ik niet echt een probleem?? Omdat we hier natuurlijk ook al een heel aantal vluchten van TUI minder hebben, en hebben we dus misschien bijvoorbeeld die 2 B38M helemaal nu niet nodig op AMS.
Maar misschien heeft iemand anders betere info of wat dan ook, Dan ben ik ook wel benieuwd wat zijn mening is.
-
De OO-JNL komt wel 1 dezer dagen terug, staat namelijk 14 juli weer ingepland.
Verder komt ook de PH-TFK ook weer terug naar AMS.
Dus hebben ze enkelt 2 Widebodies op BRU vliegen
Wat volgens mij wel mogenlijk is.
De 9H-CFS/LZ-AWY/EC-NTX staan nog op veel vluchten ingepland terwijl dat de EC-NTY tot dinsdag staat ingepland, dus gaat waarschijnlijk een deze dagen terug naar MAD of waar dan ook
Alles kan natuurlijk nog veranderen maar dit is nu mijn actuele info.