De vraag gaat toch ook over de BKA?
dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39
In deze lijst staan 8 787's, waar ik er 10 had verwacht.Eug14 wrote: ↑18 Aug 2022, 18:30 dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39
https://www.airfranceklm.com/sites/defa ... 0_2022.pdf
Intern gaan er alweer andere getallen rond. We gaan het zien.Eug14 wrote: ↑18 Aug 2022, 18:30dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39
https://www.airfranceklm.com/sites/defa ... 0_2022.pdf
mac wrote: ↑19 Aug 2022, 12:39Intern gaan er alweer andere getallen rond. We gaan het zien.Eug14 wrote: ↑18 Aug 2022, 18:30 dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39
https://www.airfranceklm.com/sites/defa ... 0_2022.pdf
Ik bedoel andere verhouding en aantallen voor de A320/321 bij zowel HV (Nederland) en KLM.Avgeek wrote: ↑19 Aug 2022, 16:37mac wrote: ↑19 Aug 2022, 12:39Intern gaan er alweer andere getallen rond. We gaan het zien.Eug14 wrote: ↑18 Aug 2022, 18:30 dat is een hele simple bron die iedereen kan bekijken. Blz 39
https://www.airfranceklm.com/sites/defa ... 0_2022.pdf
Bedoel je nog minder 787's dan in de cijfers staan?
Die A330s zouden er ook uitgaan maar die zie ik voorlopig nergens heen gaan. Begreep dat de KLM zelfs de KLS studenten op de A330 inzet als Second Officer nu.
Wel apart dat er weer geschoold wordt voor de 330 aangezien die eruit zou gaan.mac wrote: ↑22 Aug 2022, 12:46Ik bedoel andere verhouding en aantallen voor de A320/321 bij zowel HV (Nederland) en KLM.
Voor de 330 zijn er weer opleidingen het komend jaar. Zowel voor coco, co en gezagvoerder.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more