Zie voor de laatste bekende stand het bericht van afgelopen maandag 20:23 van Inkjet, één pagina terug.
Dat klopt. Aangezien er aan de kisten zaken ‘hersteld’ moet worden is het nog een zekere hoeveelheid gissen wanneer eea tot tevredenheid is opgelost en dus wanneer ze afgeleverd worden.
Het is niet onmogelijk dat c/n 60297 eerder geleverd wordt. Die is veel later geproduceerd en heeft waarschijnlijk veel minder rework nodig, zoals de BKL. Het hangt ook af van de levering van onderdelen, dat is een wereldwijd probleem zoals KL-C ook ondervindt met de E295's.
E2 onderdelen is zeker een probleem. Maar ook de bedroefende betrouwbaarheid van de motoren.Inkjet wrote: ↑03 Nov 2022, 07:59Het is niet onmogelijk dat c/n 60297 eerder geleverd wordt. Die is veel later geproduceerd en heeft waarschijnlijk veel minder rework nodig, zoals de BKL. Het hangt ook af van de levering van onderdelen, dat is een wereldwijd probleem zoals KL-C ook ondervindt met de E295's.
De PH-BGR vliegt inmiddels in Australië met registratie VH-NBV
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more