Voor het zomer seizoen komen ze weer.Avgeek wrote: ↑21 Jan 2023, 17:39 Is het al bekend wanneer German Airways terugkeert naar Schiphol om te vliegen voor KLC?
Ze zouden namelijk ook komende zomer vliegen voor KLC door crewtekort en vlootproblemen.
De A220 lijkt nu bespreekbaar binnen KLC als oplossing voor deze vlootproblemen. Waar het eerst onmogelijk was om Embraer te skippen is dat nu niet meer het geval.
D-APRI en D-AZFA,zijn al een paar weken bezig voor KLCEug14 wrote: ↑08 May 2023, 18:43Voor het zomer seizoen komen ze weer.Avgeek wrote: ↑21 Jan 2023, 17:39 Is het al bekend wanneer German Airways terugkeert naar Schiphol om te vliegen voor KLC?
Ze zouden namelijk ook komende zomer vliegen voor KLC door crewtekort en vlootproblemen.
De A220 lijkt nu bespreekbaar binnen KLC als oplossing voor deze vlootproblemen. Waar het eerst onmogelijk was om Embraer te skippen is dat nu niet meer het geval.
https://insideflyer.nl/klm-huurt-ook-de ... irways-in/
Gesprekken lopen nog om meer af te nemen, hoe en wat word uiterlijk begin juni duidelijk.YS11 wrote: ↑08 May 2023, 21:30D-APRI en D-AZFA,zijn al een paar weken bezig voor KLCEug14 wrote: ↑08 May 2023, 18:43Voor het zomer seizoen komen ze weer.Avgeek wrote: ↑21 Jan 2023, 17:39 Is het al bekend wanneer German Airways terugkeert naar Schiphol om te vliegen voor KLC?
Ze zouden namelijk ook komende zomer vliegen voor KLC door crewtekort en vlootproblemen.
De A220 lijkt nu bespreekbaar binnen KLC als oplossing voor deze vlootproblemen. Waar het eerst onmogelijk was om Embraer te skippen is dat nu niet meer het geval.
https://insideflyer.nl/klm-huurt-ook-de ... irways-in/
BKI vliegt met de 38/306 configuratie, geen PE nog.
A220 performance is niet veel beter. Air Baltic , Swiss en ook AF hebben diverse A220’s geparkeerd staan met motor problemen…. Dezelfde motoren als de E2…..Avgeek wrote: ↑10 May 2023, 19:24Gesprekken lopen nog om meer af te nemen, hoe en wat word uiterlijk begin juni duidelijk.YS11 wrote: ↑08 May 2023, 21:30D-APRI en D-AZFA,zijn al een paar weken bezig voor KLCEug14 wrote: ↑08 May 2023, 18:43
Voor het zomer seizoen komen ze weer.
https://insideflyer.nl/klm-huurt-ook-de ... irways-in/
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... raer-vloot
Als er geen concrete oplossingen/toezeggingen komen vanuit Embraer dan kan de Paris Airshow een interessante gaan worden voor AF-KLM orders, een update voor de wide body vloot is zo goed als zeker. Een A220 order zou hier ook spontaan aangekondigd kunnen worden aangezien men de mankementen zat begint te worden bij KLM.
Dit dus. Maar wat is het alternatief? Hebben bv GE of RR een vergelijkbaar product op de plank liggen? Dacht van niet. Pratt heeft zich enorm verslikt in de GTF.tonjochems wrote: ↑11 May 2023, 00:08
A220 performance is niet veel beter. Air Baltic , Swiss en ook AF hebben diverse A220’s geparkeerd staan met motor problemen…. Dezelfde motoren als de E2…..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more