Only 3 arrived according to FC. 2004 seems to be broken still at Aviano.
Maul11/12
91-0307 blue, 01-2001 red
Rage13
91-0312 '48og'
3B9BDE is linked to Atlantique '4' . Same aircraft flew in the Paris Air Show display this year.Euronymous wrote: ↑10 Oct 2023, 19:15 Last thursday, oktober 5th, a French Atlantique 2 was seen over The Netherlands. It flew Lorient/Lann Bihoue - Nordholz - Lorient/Lann Bihoue. ADS-B showed 3B9BDE/FNY5623/8, but other sources mention it as serial number 4.
Anyone for the correct serial number? Any help would be appreciated!
12.07LT AE688F callsign Sword01 (https://globe.adsbexchange.com/?icao=ae688f)erik_kamphuis wrote: ↑10 Oct 2023, 23:52 Today seen over "Achterhoek"/Winterswijk:
12.07LT AE688F visual OTT East NL FL300 dir NW, which can this be?
12.30LT AE5F3B visual OTT East NL FL340 dir NW, ADSB show 169546/PD as ID
Both not trailing flying from Sigonella to Keflavik (planned were 4 P-8 flights says FC)
ik hoorde rond die tijd een RCH verschillende malen AMCC oproepen terwijl er idd geen RCH te zien was op adsb . verder kan ik niet helpen .E-R-I-C wrote: ↑10 Oct 2023, 19:42 Eerder vanavond (1820lt) vloog er vrij laag (schat FL200/240) een C17 van west naar oost. Vloog ongeveer gelijk aan de N892FD maar dan boven Leiden richting het oosten.
Op mn sbs, FR24 en adsb geen enkel spoor van deze C17. Iemand enig idee welke route hij vloog en welke het was?
Alvast bedankt!
This must be related to the new policy of USAF where after they removed the serials etc from KC46s, KC135s, C130s, the latest thing is that no more ADS-B is being used.E-R-I-C wrote: ↑10 Oct 2023, 19:42 Eerder vanavond (1820lt) vloog er vrij laag (schat FL200/240) een C17 van west naar oost. Vloog ongeveer gelijk aan de N892FD maar dan boven Leiden richting het oosten.
Op mn sbs, FR24 en adsb geen enkel spoor van deze C17. Iemand enig idee welke route hij vloog en welke het was?
Alvast bedankt!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more