Is voor onderhoud KLM heeft het airbus onderhoud uitbesteed.
Is voor onderhoud KLM heeft het airbus onderhoud uitbesteed.
Waarschijnlijk omdat het nog wel enige tijd duurt voordat de certificering rond is na afronding van de werkzaamheden. In die tussentijd kunnen ze dan weer de PH-BVU aanpassen.nemaco wrote: ↑24 Apr 2024, 14:27 Erg vreemd. Alle 777-300's behalve PH-BVU zijn gereed sinds BVV sinds 19 april gereed is. Voor de verkoop van Premium Economy stoelen is een aircraft change op laatste moment naar PH-BVU erg nadelig. Teleurgestelde Premium Economy passagiers die worden ge-downgrade. Andersom, dus op het laatste moment een wissel van PH-BVU (34 x C class stoelen) naar alle overige 777-300's (33 x C class stoelen), is het ook nadelig aangezien er een business calss passagier moet worden ge-downgrade. Ik vraag me daarom af waarom er sinds 22 april (of 15 april) is gestart met een 777-200 modificatie ipv BVU.
stefanlu92 wrote: ↑24 Apr 2024, 19:42Waarschijnlijk omdat het nog wel enige tijd duurt voordat de certificering rond is na afronding van de werkzaamheden. In die tussentijd kunnen ze dan weer de PH-BVU aanpassen.nemaco wrote: ↑24 Apr 2024, 14:27 Erg vreemd. Alle 777-300's behalve PH-BVU zijn gereed sinds BVV sinds 19 april gereed is. Voor de verkoop van Premium Economy stoelen is een aircraft change op laatste moment naar PH-BVU erg nadelig. Teleurgestelde Premium Economy passagiers die worden ge-downgrade. Andersom, dus op het laatste moment een wissel van PH-BVU (34 x C class stoelen) naar alle overige 777-300's (33 x C class stoelen), is het ook nadelig aangezien er een business calss passagier moet worden ge-downgrade. Ik vraag me daarom af waarom er sinds 22 april (of 15 april) is gestart met een 777-200 modificatie ipv BVU.
Hoezo komen er eigenlijk maar zo weinig A320neos? Dat de voorkeur vanwege de mogelijke krimp uitgaat naar de A321neo snap ik, maar zou het dan niet logischer zijn om alleen te A321neos nemen? Vooral aangezien KLM in tegenstelling tot Transavia nauwelijks naar kleine vliegvelden vliegt waar de A320neo praktischer is qua baanlengte, etc.
flyer11_ wrote: ↑27 Apr 2024, 00:28Hoezo komen er eigenlijk maar zo weinig A320neos? Dat de voorkeur vanwege de mogelijke krimp uitgaat naar de A321neo snap ik, maar zou het dan niet logischer zijn om alleen te A321neos nemen? Vooral aangezien KLM in tegenstelling tot Transavia nauwelijks naar kleine vliegvelden vliegt waar de A320neo praktischer is qua baanlengte, etc.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more