https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... n-de-grond
De serie BXA t/m BXN betreft 13 machines. Maar het zal nog even even duren voordat deze serie er echt uit gaat, dat gaat niet 1-op-1 bij aflevering van neo's. Zelfde geldt voor de laatste 6 -700's.nemaco wrote: ↑11 Sep 2024, 19:20 Uiteraard wordt er begonnen met de toestellen die geen cabin upgrade hebben gekregen en zonder wifi. De uitfasering zal plaatsvinden gelijktijdig met de levering van de nieuwe A321neo’s tussen augustus 2024 en oktober 2025:
B737-800 x 12: PH-BXA tm PH-BXN
B737-900 x 5: PH-BXO tm PH-BXT
Onderstaande toestellen worden vervangen door 7 x EMB195-E2 tussen september 2024 en september 2025:
B737-700 x 6: PH-BGF tm PH-BGQ
weet iemand het test reg van de PH-AXB?patrick@tediek.com wrote: ↑27 May 2024, 16:35Ik zag zojuist de test registratie voor de AXA voorbij komen. D-AXXQKLMSafetyHerald wrote: ↑14 Dec 2023, 22:15 MSN'S voor de eerste 4 KLM Airbus A321-252NX
PH-AXA - 11895
PH-AXB - 12144
PH-AXC - 12238
PH-AXD - 12254
Uiterlijk in 2030, moeten alle A320/321 zijn afgeleverd, maar uiteraard is een planning.patrick@tediek.com wrote: ↑17 Sep 2024, 16:32weet iemand het test reg van de PH-AXB?patrick@tediek.com wrote: ↑27 May 2024, 16:35Ik zag zojuist de test registratie voor de AXA voorbij komen. D-AXXQKLMSafetyHerald wrote: ↑14 Dec 2023, 22:15 MSN'S voor de eerste 4 KLM Airbus A321-252NX
PH-AXA - 11895
PH-AXB - 12144
PH-AXC - 12238
PH-AXD - 12254
En heeft vandaag zijn First Flight gedaan:
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more