Was toch iets met >25 jaar uitgeschreven dacht ik?
BKE is uitgeschreven op 21nov03
BKN is uitgeschreven op 17jun08
BKR is uitgeschreven op 16may88
Was toch iets met >25 jaar uitgeschreven dacht ik?
In de basis klopt het, de regels zijn sinds kort:T7 wrote: ↑16 Nov 2024, 17:39Was toch iets met >25 jaar uitgeschreven dacht ik?
BKE is uitgeschreven op 21nov03
BKN is uitgeschreven op 17jun08
BKR is uitgeschreven op 16may88
Check, daarom kan BKR wel en BKN niet.pjotrtje wrote: ↑17 Nov 2024, 10:38 In de basis klopt het, de regels zijn sinds kort:
1) als het vorige toestel met de registratie is vernietigd en niet meer in die vorm terugkomt kan de regi opnieuw gebruikt worden
2) als het vorige toestel langer dan 20 jaar is uitgeschreven kan de regi opnieuw gebruikt worden
(Source: ILenT)
In het verleden werden bij KLM de registraties eindigend op -Q en -X meestal gereserveerd voor de simulators
Het precieze weet ik niet maar het is een dermate groot iets dat Boeing moet komen en heel veel spullen ervoor mee moet nemen.patrick@tediek.com wrote: ↑18 Nov 2024, 15:47 Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met de PH-BHE? Het toestel staat sinds 20 juni stil.
Volgens de bekende KLM-volger George Moore komt hij terug met een blauw dak. Er zou ook geen A321 of E2 komen met de Skyteam livery.
De Boeing AOG teams bestaan uit erg ervaren personeel, grotendeels leden van de IAM District 751 / W24 vakbond, die 52 dagen gestaakt hebben.robin27198 wrote: ↑18 Nov 2024, 20:30Het precieze weet ik niet maar het is een dermate groot iets dat Boeing moet komen en heel veel spullen ervoor mee moet nemen.patrick@tediek.com wrote: ↑18 Nov 2024, 15:47 Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met de PH-BHE? Het toestel staat sinds 20 juni stil.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more