Moderator: gatso76
likki likki wrote:......heel verhaal......
Misschien een beetje zwaar en niet spotters vriendelijk, maar zeg nou zelf helemaal onzin is het niet, toch?
Zo te zien wordt hier de taxibaan bij Vracht Zuid / Romeo verlengd tot het begin van 06, en de baan zelf dus niet.Fogg wrote:Wat wordt er volgens dat kaartje met 250 meter verlengd... de Kaagbaan?
Dan krijgen we wel een soort St. Maarten terug lijkt me.
Peter
En waarom verlengen ze dan die taxibaan? De Kaagbaan wordt toch helemaal voor take off richting noorden en landen vanuit het noorden gebruikt? Waarom dan de taxibaan helemaal naar de kop.....?marco_buitenhuis wrote:Zo te zien wordt hier de taxibaan bij Vracht Zuid / Romeo verlengd tot het begin van 06, en de baan zelf dus niet.
Volgens mij niet. Waarom moet er een taxibaan naar de zuidkop als er geen take offs naar het noorden kunnen, of als ze niet uit het noorden kunnen landen? Dat om de baan taxien zou kunnen, hoewel de taxibaan volgens mij dan een eind van de kop zou moeten komen, niet praktisch over de kop heen.....nose wrote:Volgens mij haal jij noord en zuid door elkaar, of niet?ehusmann wrote:En waarom verlengen ze dan die taxibaan? De Kaagbaan wordt toch helemaal voor take off richting noorden en landen vanuit het noorden gebruikt? Waarom dan de taxibaan helemaal naar de kop.....?
Het is je vergeven. En by the way, zo heel af en toe landt er wel een kist vanuit het noorden op de Kaagbaan hoor, maar da's er dan vaak eentje tussendoor en meestal props en die gaan er dan bij S2 al af. Een 06 take-off heb ik inderdaad ook nog nooit gezien.ehusmann wrote:Ah, er had nog een woordje niet tussen gemoeten..... NIET naar het noorden in mijn eerste mail
De N201 die momenteel nog meer dan volop in gebruik is en de aansluiting op de A4 geeft, zal worden omgelegd. Ook komen er direct aanpassingen om de verkeersproblematiek in de spitsuren deels op te lossen. Er zal waarschijnlijk wel een weg komen voor personeel om de Kaagbaan heen.Fogg wrote:Wat wordt er volgens dat kaartje met 250 meter verlengd... de Kaagbaan?
Dan krijgen we wel een soort St. Maarten terug lijkt me.
Peter
Het eerste (en tevens het enige) wat in me opkwam was: "wat een bullsh*t". Naast het feit dat dit kant noch wal raakt is het aantal birdstrikes niet explosief toegenomen door snackkarren of de McDonalds (indien wel, graag staven met feiten) en is het aantal kisten dat al brandend op de baan heeft gestaan door een birdhit ook op 1 hand te tellen in het afgelopen decennium.likki likki wrote:
Misschien een beetje zwaar en niet spotters vriendelijk, maar zeg nou zelf helemaal onzin is het niet, toch?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more