Moderator: gatso76
Ik denk gewoon met een CRJ-200tje of is er een kans voor de CRJ900s??Bokkum wrote:Air Nostrum info:CEO_777 wrote:Air Nostrum the regional carrier will start its 3 weekly flights between Santander and Amsterdam on march 25th.
13.25-14.05, YW8464/8465, 25mar-01oct, SDR-SPL-SDR, day 7
17.05-17.45, YW8464/8465, 26mar-25oct, SDR-SPL-SDR, day 1/4
Regards, Jeroen
ik heb een foldertje van AC meegenomen van de Vakantiebeurs,Securityguy wrote:Staat mij iets van bij dat Air Canada vorig jaar ook al zoiets zei.
En ze waren er toch echt deze zomer
Maar ja...we wachten wel af.
Grtz...
Doet mij er gelijk denken dat dat best wel eens een folder voor het huidige winterseizoen zou kunnen zijn... maar ik kan me natuurlijk vergissenrené wrote:ik heb een foldertje van AC meegenomen van de Vakantiebeurs, specifiek voor de Nederlanders die naar Canada willen vliegen. hierin staan alleen verbindingen via LHR / FRA / MUC.Securityguy wrote:Staat mij iets van bij dat Air Canada vorig jaar ook al zoiets zei. En ze waren er toch echt deze zomer
Maar ja...we wachten wel af.
luchtvaartnieuws.nl wrote: SCHIPHOL - Air Canada vliegt volgend jaar zomer niet tussen Amsterdam en Toronto. In de afgelopen jaren vloog de Canadese luchtvaartmaatschappij tussen medio juni en eind september tussen beide steden. Air Canada concentreert haar passagiersstromen in 2007 volledig via de ‘hubs’ London Heathrow en Frankfurt, zo heeft de maatschappij laten weten.
Volgens manager Benelux Joost Hasperhoven van Air Canada droeg de route Amsterdam-Toronto maar voor een klein deel bij aan de totale omzet op vluchten van Nederland naar Canada. “Het overgrote deel van de omzet wordt gerealiseerd door in samenwerking met Star Alliance-partners bmi en Lufthansa de passagiers een route aan te bieden via Londen en Frankfurt.”
Een andere reden voor het schrappen van de Amsterdam-Toronto route is volgens Air Canada een ‘extreme make over’ van de gehele vloot, waardoor er continu vliegtuigen in onderhoud zijn. Dit project omvat de vernieuwing van het gehele cabine-interieur van zowel de Economy als de Executive First Class.
Een beslissing voor herintroductie van de Amsterdam-Toronto service wordt pas genomen wanneer de vlootcapaciteit daar ruimte voor biedt. Overigens heeft het schrappen van de route geen consequenties voor het voortbestaan van de activiteiten van Air Canada in Nederland en het huidige personeelsbestand.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more