Moderator: gatso76
Yep, de -MCJ was daar inderdaad voor een FC'tje.mph wrote:Uit mijn hoofd was ie daar voor een C-check bij Gamco. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Misschien was er geen capaciteit in Shannon? Just a thought...adrianovic wrote:word dat niet gedaan in shannon? of is dat de d-check?
De spares zijn ingevlogen (vanuit NL) in de Bahama's en van daar uit met een gecharterde kist doorgevlogen.adrianovic wrote:heeft iemand trouwens informatie over de kist (ph-mci) die met landingear problemen in hav staat? ik hoorde dat ze dingen uit amerika wilden laten overvliegen maar aangezien die twee landen elkaar niet liggen schijnt dit niet te kunnen en gaat hij zelf naar miami om daar verder gemaakt te worden.
streep wrote:PH-MCV is with ArkeFly now. Its been a long time since it flew for Martinair.
cHabu wrote:Not quite relevant for this topic, but i thought i'd mention this here
It probably means GOL will use the Varig name to operate long haul routes.....United wrote:I'm aware of that, but thanks.streep wrote:Het moederbedrijf van GOL heeft de handelsnaam VARIG gekocht.
Er zit een ingewikkelde bedrijfsstructuur achter.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more