Moderator: gatso76
Zal de TC-ACD zijn, is van ACT Cargo op de vluchten/route van Empost. Alleen dat is wel wat vroeg want is pas rond 1550 geland.Schiphol Spotting Service wrote:Ik zag omstreeks 14:00 uur een witte A300F met vermoedelijk de reg TC-ASD of ASO. Kan iemand mij vertellen welke reg het is en voor wie hij vliegt.
Bedankt
TC-ACD confirmed; white with "Operated by ACT Cargo" titles next to the cargo door.E-R-I-C wrote:Zal de TC-ACD zijn, is van ACT Cargo op de vluchten/route van Empost.Schiphol Spotting Service wrote:Ik zag omstreeks 14:00 uur een witte A300F met vermoedelijk de reg TC-ASD of ASO. Kan iemand mij vertellen welke reg het is en voor wie hij vliegt.
Zoiets hoeft mijns inziens ook niet gemeld te worden op dit forum. En verder:mipo72 wrote:Hoi,
Vanavond moest ik de KL553 PH-BFW naar Cairo cateren en het volgende was gebeurd:
Het achterste vrachtluik van het lowerdeck is beschadigd door een Hi-loader.( dit is de machine die de LD3 containers lost die uit het lowerdeck komen.)
Vermoedelijk is dit gebeurd toen de berijder/belader de achterste lowerdeck deur wilde sluiten en toen is de punt van de rechterkant van deze deur op het platteau van de Hi-loader gekomen en verbogen.
Dit resulteerde in een hoop comotie rondom de "rampplek" en de TD ( technische dienst) kreeg de deur ook niet goed meer dicht.
De deur is voor een groot gedeelte ontwricht en dit resulteerde weer in een type wissel, KL 553 is een 772 geworden.
( ik heb hier wel een foto van gemaakt maar post deze niet ivm problemen die hieruit kunnen volgen.)
Weet niet wat er met de berijder/belader gebeurd is.
Grt,
HOHOHO niet naar Menzies schieten he...misschien een verkeerde regi op de mvt msg?skycruiser wrote:Mocht de JA771J etc. ingepland worden, dan mag je erop vertrouwen dat ik jullie voortijdig zal informerenE-R-I-C wrote:Valt me nu pas op, maar op DSML/Nico Ummer stond dat om 1721 de JA771J moest komen. Ik dacht eerst dat het de JA701J of JA711J moest wezen, dat het hier dus een typefout betrof. Maar nu ik eens ben gaan kijken of de regi JA771J ook echt bestaat. En die bestaat, en wel ook B772. Maar geen ER versie. Dus het zou kunnen dat het de JA771J wordt maar het zou dus ook een typefout kunnen zijn!!
JA711J klopt helemaal, en iemand bij Menzies heeft dus een type-foutje gemaakt bij het invoeren
Gr.
Eric
Welke van deze 2 stond er aan de gate toen mijn vertraagde EVA-vlucht binnen kwam zetten rond 22.40 uur?5Y-KQX 767-300 Kenya Airways (kwam uit onderhoud)
5Y-KQQ 767-300 Kenya Airways (lijndienst, is hier volgens mij voor de 1e keer)
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more