Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Klopt is een E4.. blijft tot donderdag staan en wordt geparkeerd op de nieuwe Pappa posities, J-ramp.. komt naast een IL62 van Rossija te staan.. Overigens komen op woe de meeste kisten voor de NATO meet..
A310 van de duitsers en spanjaarden..verder nog een TU154 van de Polen en Bulgaren..
Komen trouwens ook veel bobo's op de lijndienst..
EDGE is namelijk een c/s dat in juni van dit jaar al gebruikt is door de NAOC E-4B en de c/s zijn per missie uniek. Afgelopen zaterdag kwam de bewuste kist al over NL met c/s GORDO 11 gevolgd door de SAM 1905 (99-0004).
ik denk dat de mensen die toegang tot het CISS hebben, hier verstandig mee om moeten gaan. Hetgeen dus inhoudt dat het bericht van Ton meer dan voldoende is.
Dit houdt dus in dat men geen verdere verwachtingen moet doen in mijn ogen ter wille van de veiligheid en de spottersvriendelijkheid van de luchthavenautoriteiten en de marechaussee...
In mijn moet je morgen dus gewoon de hele dag rond Schiphol blijven spotten en dan m.n. rond de 36R (indien in gebruik).
Marco wrote:Dit houdt dus in dat men geen verdere verwachtingen moet doen in mijn ogen ter wille van de veiligheid en de spottersvriendelijkheid van de luchthavenautoriteiten en de marechaussee...
Ben het eens met verstandig gedrag, maar laten we het ook niet erger maken dan het is. Ik ga er vanuit dat iedere werknemer die bij 'beschermde' informatie kan van zijn werkgever richtlijnen heeft gekregen over hoe daarmee om te gaan. Als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niets aan het handje. Dat houdt dus ook in dat wanneer het niet verboden is om CISS-info naar buiten te brengen, ik de ETA's graag zie komen.