Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
richarduk wrote:As I can't get to AMS today, does anyone have any info on the plans for PH-TFA on Friday 9th? Parked up somewhere visible would be good!! Thx, Richard
Looked in the CISS for some flights, but is not expected to leave yet, so probably will stand somewhere, but that I don't know!
richarduk wrote:As I can't get to AMS today, does anyone have any info on the plans for PH-TFA on Friday 9th? Parked up somewhere visible would be good!!
Aircraft has been towed to spot K37 at Schiphol-east.
Assume it will be parked for a few days before its first service....
richarduk wrote:As I can't get to AMS today, does anyone have any info on the plans for PH-TFA on Friday 9th? Parked up somewhere visible would be good!!
Aircraft has been towed to spot K37 at Schiphol-east.
Assume it will be parked for a few days before its first service....Chris.
Eerste commerciele vlucht is geplanned voor de 16e....tussen door zal ie ongetwijfeld nog een paar
trainingsvluchten doen...en de 1e is op 11 Nov dep 1600LT naar BRU
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Cf. Luchtvaartnieuws zal cabin-config. nog aangepast gaan worden zodat two-class aangeboden kan gaan worden op deze kist. Verblijf Brussel hier mee te maken ???
Anderzijds meldt zelfde site verblijf in Engeland voor genoemde aanpassing en dan zou vertrek vandaag ( 9e dus zijn)
richarduk wrote:As I can't get to AMS today, does anyone have any info on the plans for PH-TFA on Friday 9th? Parked up somewhere visible would be good!!
Aircraft has been towed to spot K37 at Schiphol-east.
Assume it will be parked for a few days before its first service....
Chris.
PH-TFA is parked in between 2 KLM B737's and facing Center
Even voor iedereen...de TFA vertrekt 11/11 om 1600LT naar BRU...komt de 15e om 1000LT terug
en dan de 16e zijn eerste commerciele vlucht als OR231 om 0520LT naar AYT..nah zijn alle onduidelijkheden
weer uit de lucht...maar je weet het hé NIETS MAAR DAN OOK NIETS IS ZEKER IN DE LUCHTVAART dit is de planning
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Alle info uit de diverse posts mbt de PH-TFA hierheen verplaatst...en dat ruimt meteen op in de andere posts en nu niet gaan zeuren dat er nog berichten staan in het topic over de 8ste want dat ging over de afleveringsvlucht
De TFA al defect? Gisteren na ochtendvlucht naar MIR zwaar vertraagd vertrokken naar SSH/HRG, en dus vanmorgen vertraagd (09.50lt) aangekomen, zou om 11.00 weer vertrekken naar FUE/ACE, echter deze wordt nu uitgevoerd door de 767-300, die eigenlijk vanmiddag naar YOW zou vertrekken (lease). iemand meer info?
De kist die naar YOW gaat is de PH-AHY. De PH-AHX doet een retourtje ACE/FUE. Wat er eventueel met de PH-TFA aan de hand is weet ik niet. Volgende vlucht met de PH-TFA gepland morgen om 08:25 naar TFS/LPA.