Moderator: gatso76
N624US, ETD 1630D from E24jfaltena wrote:Wasn't the Northwest 742 N624US instead of N642US ?Grtz, John
push back 1602A, airborne 1619ARobin_Bamps wrote:Nog steeds ETD 16:00?cHabu wrote:De PH-TFA als OR061 naar BRU vanaf G73.
TIA, Robin Bamps.
Inderdaad, ik vloog TLS-CDG met zo eentje in 2004, had destijds nog het (intussen verschrikkelijk afgeleefde) interieur van Air Inter.330/340 wrote:De F-GHQ serie zie je niet zoveel op SPL, zijn ex Air Inter
Hartelijk dank, nu (16:36) meldt ie zich op BRU approach. Hij vraagt en krijgt 25R vanwege bestemming Lufthansa Technik.gatso76 wrote:push back 1602A, airborne 1619ARobin_Bamps wrote:Nog steeds ETD 16:00?cHabu wrote:De PH-TFA als OR061 naar BRU vanaf G73.
TIA, Robin Bamps.
Turned out to be LY-AGQgatso76 wrote: 2020C-1930 TE B733 LY-AQU
Omdat ik toch op de TP nachtslaper zit te wachten...CISS:330/340 wrote:Kan iemand bevestigen dat rond 22.00-22.30 de
G-EZAW 319 E-jet aan de H-pier stond ??
Met mijn dank voor de te nemen moeite !
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more