Moderator: gatso76
Well, let's see... D-check+10 months... that would make it an N-check.. or wouldn't it ?330/340 wrote:With enough maintenance it will be still 4 march !!!Bokkum wrote:Sorry, 04th of May it must be...frank kramer wrote: Make that APRIL 4 and you're right on!
Komt hier voor een c-check, zou eigenlijk al donderdag 27 mrt komen maar mocht toen europa niet in omdat het niet over de juiste ATC communicatie apparatuur beschikte.330/340 wrote:5Y-KQD 737 Kenia Airways, net geland en nu op weg naar Hangaar-10 voor C of D check (?)
Met dank aan John Altena voor de telefonische melding vanaf SPL.
alle binnenkomen de vluchten op RTM zijn vertraagt... ik denk dat er geen uitwijkers komen hooguit vanavond laat ... na 0100.330/340 wrote:Rotterdam Airport dicht na noodlanding
Uitgegeven: 29 maart 2008 16:21
Laatst gewijzigd: 29 maart 2008 16:27
ROTTERDAM - Vliegveld Rotterdam Airport is zaterdagmiddag gesloten na een noodlanding van een ultralightvliegtuig.
ANP
Dat heeft een zegsman gemeld. Het landingswiel van het toestel haperde, waardoor een normale landing niet meer mogelijk was.
Inzittenden
De twee inzittenden kwamen met de schrik vrij. Luchtverkeersleiding Nederland heeft een onderzoek ingesteld naar het incident en onderzoekt momenteel het wrak.
De luchthaven vermoedt dat het toestel rond half zes wordt vrijgegeven.
Nog kans op uitwijkers ???
ik weet het niet zeker, maar wellicht uit kosten-oogpunt?RicoS wrote:Little question about the VLM F50's at East; why are the parked at the
K-apron the last few weeks/months? Isn't there enough space anymore at Centrum to park at some "buffer"-position, like the "D-buffer" or so? Or are they also getting some maintance in the meanwhile.
Greets RicoS
Main reason are Airport rules, AFAIK.RicoS wrote:Little question about the VLM F50's at East; why are the parked at the
K-apron the last few weeks/months? Isn't there enough space anymore at Centrum to park at some "buffer"-position, like the "D-buffer" or so? Or are they also getting some maintance in the meanwhile.
Even voor de puntjes op de i: wat de man daar beweert is gewoon wel waar. Waar hij ongelijk in had, is de geschiktheid van die procedure voor zijn vliegtuig. Er is later over gebeld en wederzijds begrip getoond (tussen capt. en ATC dus).Marco wrote:Het toppunt van grootheidswaanzin vond ik het volgende: IK ben de captain van de vlucht en ik accepteer het niet, kan mij niets boeien wat de KL geaccepteerd heeft, ik wil een andere approach.
Cheers!cyclingdutchman wrote:billy_mcnally wrote:Hi,
Could anyone help with a few req's biz jets,
D-IS_G C525 Arrived 1340 And departed again
?????? CJ525A Departed 1055
Also a falcon in the biz hangar,
Cheers
Hai Billy,
D-IVVA C525A is your anwser
Gr Adriaan.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more