Nou, daar mogen ze dan wel eens werk van gaan maken. Vooralsnog denk ik niet dat het dit jaar het geval zal zijn, anders had men het wel aangekondigd. Zelf stoor ik me vooral aan die gevallen die 's ochtends eerst een windscherm opzetten en daarmee een oppervlakte van zo'n vijf vierkante meter claimen voor hun gezinnetje.aviodromefriend wrote:De organisatie beraadt zich of ze dit soort zaken niet moeten verbieden op het veld. Met iedereen die door de security moet, hebben ze ook de mogelijkheid om dit soort zaken eventueel in te nemen.
Helemaal mee eens wordt je ervan.SquAdmin wrote:Nou, daar mogen ze dan wel eens werk van gaan maken. Vooralsnog denk ik niet dat het dit jaar het geval zal zijn, anders had men het wel aangekondigd. Zelf stoor ik me vooral aan die gevallen die 's ochtends eerst een windscherm opzetten en daarmee een oppervlakte van zo'n vijf vierkante meter claimen voor hun gezinnetje.aviodromefriend wrote:De organisatie beraadt zich of ze dit soort zaken niet moeten verbieden op het veld. Met iedereen die door de security moet, hebben ze ook de mogelijkheid om dit soort zaken eventueel in te nemen.
Beetje overdreven, in mijn tijd ging ik gewoon aan de andere kant van de weg staan. Toen lag de weg nog een stuk hoger dan het veld waardoor zelfs het hek lager stond dan ikzelf. (zelfs toen was de prijs van een fiat (was nog geen riat) al bijna niet te betalen voor een eenvoudige student, vandaar).aviodromefriend wrote: Geen FRIAT pas betekende weer die inferieure platen die ik in de jaren ervoor zo gaaf vond, zeker ook vanwege de auto's die langs Park and View voor je lens langs rijden. Dat is net alsof je van breedband internet terug moet naar een analoog inbelabonement.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more