Moderator: gatso76
Gaat hier dus over Fokker 100 met c/n 11451 welke als EC-IPV van Girjet was binnengekomen en naar Air Niugini moest gaan.330/340 wrote:Volgens de SBS zou Fk-100 PH-ZDJ net gestart zijn op 22 en richting zuid-oost vliegen.
Rond een uurtje of 1530 is het mijn beurt...en ik 'moet' tot 2400 uur jullie voorzien van wat nuttige info ...maar wie doet er dan ook aan bizjets...Bokkum wrote:Morning,
Gatso, why not a morningshift this week?
dus met n tape over vertrokken onder de sticker P2 regi ?ehusmann wrote:Dit beantwoord dan mijn vraag meteen, want om ongeveer 10.30 zag ik een witte F.100 op Oost aankomen (met een trekker er voor). De regi was PH-ZDJ.
Je kan er dus vanuit gaan dat hij ook met die regi is vertrokken.
Erwin
Onder de PH regi was iets anders zichtbaar. Ik denk dat dat nog de EC regi was, maar dat weet ik niet zeker.ivo de groot wrote:dus met n tape over vertrokken onder de sticker P2 regi ?ehusmann wrote:Dit beantwoord dan mijn vraag meteen, want om ongeveer 10.30 zag ik een witte F.100 op Oost aankomen (met een trekker er voor). De regi was PH-ZDJ.
Je kan er dus vanuit gaan dat hij ook met die regi is vertrokken.
Vreemd. De laatste foto's die ik op het scherm krijg, zijn de 'gele' foto's...gatso76 wrote:Gaat hier dus over Fokker 100 met c/n 11451 welke als EC-IPV van Girjet was binnengekomen en naar Air Niugini moest gaan.330/340 wrote:Volgens de SBS zou Fk-100 PH-ZDJ net gestart zijn op 22 en richting zuid-oost vliegen.
Volgens de laatse foto's op de QAPS site was het toestel helemaal wit met als regie P2-ANQ.
If i read CISS correct, BER was D-ABBG and the HHI was D-AHII.Sadammie wrote:Anyone for the Air-Berlin nightstopper this morning and the Hamburger A319 @ G05.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more