Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
update Oost:
'SOX' Falcon 900 PH-NDK arr 0930A from BQH as 'SOX617'
'FYG' Ce750 VP-CFZ arr 0932A from ANR as 'FYG743V', left 0957A to BTS as 'FYG741V'
'NJE' Falcon 2000 CS-DFE ETA 1021E from SGC as 'NJE014C'
'SOX' Falcon 50 PH-LSV left 0818A to GRO
'SOX' Ce525 PH-SOL left 0819A to FAB
'JNL' Falcon 2000 PH-CHT left 0900A to DUS
'BID' Metro D-CBIN left 0918A to SNN
CL-604 EI-IRE ETD 1030G to SNN
vanochtend tussen 8 en half 9 vloog een fokker 50 van klm over mijn huis in Alkmaar.
normaal draaien de vliegtuigen over mijn huis naar het zuiden maar dit vliegtuig vloog richting zee. iemand verdere informatie?
dalkmaar wrote:vanochtend tussen 8 en half 9 vloog een fokker 50 van klm over mijn huis in Alkmaar.
normaal draaien de vliegtuigen over mijn huis naar het zuiden maar dit vliegtuig vloog richting zee. iemand verdere informatie?
Yep, de KLM1804 uit Köln-Bonn was te zwaar om te landen en moest wat peut verbranden... Weenie of men een cursusje fuel planning gaat doen, of de Keulse tankboer aanspreken!
voor wie het ding nog nodig heeft (ondergetekende bijvoorbeeld),
PH-AAX van Amsterdam Airlines staat nog steeds in het hoekje op vracht 4 (tegenwoordig R-platform geheten).
Anyone for the 744 airborne RWY24 around 14.40lt? (before the KLM 744 took off). Couldn't see which airline it was, it made an early right turn overhead Hoofddorp.
voor wie het ding nog nodig heeft (ondergetekende bijvoorbeeld),
PH-AAX van Amsterdam Airlines staat nog steeds in het hoekje op vracht 4 (tegenwoordig R-platform geheten).
credit: bokkum.
Zwaai,
Rene
They have broke up with theire tour-operator and are now searching for a new one; expect the plane to park @ Romeoo for some time.