This one expected with LX-LGP.Bokkum wrote:Luxair B737-500: 19.55-20.40Lt, LG7703/7704, PSA-SPL-LUX
Groeten Martijn
Moderator: gatso76
This one expected with LX-LGP.Bokkum wrote:Luxair B737-500: 19.55-20.40Lt, LG7703/7704, PSA-SPL-LUX
Nee, dat is de penetratorAG4thfloorMH wrote:1 van de brandweer wagens heeft een grote gele arm op het dak is dat iets van een hitte censor of...
oke duidelijk dat was de andere optie waar we aan dachtenKey wrote: Nee, dat is de penetrator
Serieus: een apparaat om, indien nodig, door een romp heen te 'prikken' bij een brand en vervolgens van binnenuit te kunnen blussen.
Je hebt gelijk...laten verbranden is beter toch??AG4thfloorMH wrote:oke duidelijk dat was de andere optie waar we aan dachtenKey wrote: Nee, dat is de penetrator
Serieus: een apparaat om, indien nodig, door een romp heen te 'prikken' bij een brand en vervolgens van binnenuit te kunnen blussen.
wel beetje radicaal met mensen aan boord;)
nou liever niet maar staat knipoog achter he ziet er wel wijs uit van dichtbijJames wrote:
Je hebt gelijk...laten verbranden is beter toch??
Flat tyre on leftmainlandinggear during take-off. PH-BDS left as KL1145 but returned out of the air on RW06, after lowpass on that runway earlier.darryl01 wrote:Het lijkt op een klapband op de 06.AG4thfloorMH wrote:iemand enig info over de KLM
PAX nu met bussen naar terminal.
Now on approach, ETA 1757E...and confirmedgatso76 wrote:G-IV M-FMHG, 1940-2105 Lt., INN-SPL-FAB
Expected at 19.53Lt.SPL wrote:This one expected with LX-LGP.Bokkum wrote:Luxair B737-500: 19.55-20.40Lt, LG7703/7704, PSA-SPL-LUX
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more