waar heb ik dat meer gehoordRedskin301 wrote:Kortom net voor de touchdown laat hij zijn gas los
Maar het moment dat ik bedoel in als hij 1 a 2 meter boven de grond hangt, ik denk dat een viper zo licht is dat hij zijn gas bijna volledig dicht moet gooien omdat hij anders dat laatste stuk naar de grond niet maakt door het ground effect ofzow ^^ Correct me if i'm wrongStafhunter wrote:hij zal toch wel een beetje gas bij moeten geven om aan de goede landingssnelheid te komen?
Alle vliegtuigen (ook grote vrachtvliegtuigen en passagiersvliegtuigen) gaan vlak voor touchdown naar idle. Het ground effect zorgt ervoor dat het toestel niet (te hard) neer klapt en is tegelijk de reden dat het gas naar idle moet, anders raakt hij de baan te ver naar voren.Redskin301 wrote:Maar het moment dat ik bedoel in als hij 1 a 2 meter boven de grond hangt, ik denk dat een viper zo licht is dat hij zijn gas bijna volledig dicht moet gooien omdat hij anders dat laatste stuk naar de grond niet maakt door het ground effect ofzow ^^ Correct me if i'm wrongStafhunter wrote:hij zal toch wel een beetje gas bij moeten geven om aan de goede landingssnelheid te komen?
Sorry hoor maar dit is totale B.S. (Arjen, ik had toch beter verwacht van jou... )vonk179 wrote:Het verstellen van nozzle wordt hydraulisch gedaan en niet pneumatisch.
Het aandrijven van de actuators, welke de nozzle open en dicht doen gaan, geeft het geluid.
Dit hoor je ook wanneer bijvoorbeeld de speedbrakes worden geactiveerd.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more