Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
"WILDCAT25" was at the range 1930-2015LT.Sines wrote: Wildcat25 AS532U2 S-453 De Kooy. Mission to Cornfield cancelled?
Daar heb je helemaal gelijk in hoor... alleen dat die F-4E een Low app. heeft aangevraagd kan ik ook nog wel begrijpen maar omdat de baan nog niet getest is op de barrier landing, dacht ik dat de fighters de baan nog niet mochten raken...topgun1984 wrote:F-16 maken zovaak een Hit and run hoor ... maar vertel hoe kom je daarbij???
heeft dat te maken met die F-4???
nou die heeft waarschijnlijk geen Hit and Run aangevraagd, maar een low approach..
Grtz
TG1984
en bij mij weten is een T&G gewoon echt de baan raken en een Low approach gewoon lekker binnen dwarrelen zonder de baan te raken... Maar kan me altijd vergissen natuurlijk
Ik ook, en als ik het echt niet weet dan kijk ik hier:Redskin301 wrote:Volgens mij heb je er 6 in je lijstje staan en geen drie xD maar ik ga voor optie 1 ^^topgun1984 wrote:Work In Progress??
War In Peacetime???
Wreck In Pieces???
Wegens Interesante Photo's???
Worlds Interesting Phantom???
Wegens Iritante Personen???
1 van de drie opties moet wel goed zijn denk ik
Ga ook voor optie 1 maar vind eindelijk dat voor F-4 tjes zeker optie 4 moet gelden.Stefan wrote:Ik ook, en als ik het echt niet weet dan kijk ik hier:Redskin301 wrote:Volgens mij heb je er 6 in je lijstje staan en geen drie xD maar ik ga voor optie 1 ^^topgun1984 wrote:Work In Progress??
War In Peacetime???
Wreck In Pieces???
Wegens Interesante Photo's???
Worlds Interesting Phantom???
Wegens Iritante Personen???
1 van de drie opties moet wel goed zijn denk ik
http://www.flyingineurope.be/notam_decode.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten,
Stefan
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more