HMMM raar verhaal dit..Ik heb voor TWA gewerkt en we vlogen toch echt op JFK en niet naar EWR...misschienTeejee wrote:ik heb ook een slechte of eigenlijk vreemde ervaring!
het is al lang geleden (1989)maar ik zal t nooit vergeten. we gingen op vakantie naar miami en vlogen met TWA via newark. Dus eerst van Schiphol naar Newark waar we gelijk al 4 uur vertraging hadden (op schiphol). Wat er aan de hand was weet ik niet meer. Toen op weg naar Newark waar we dus trachten te gaan landen, maar dit was makkelijker gezegd dan gedaan. het was nogal druk met andere kisten en telkens als we de landing in zetten zaten we te dicht achter de voor ons landende kist en moesten we weer in de hold, of er waren andere redenen dat we niet de landing konden inzetten. Dit ging 4 of 5 keer zo, de captain vertelde dit ook! En toen melde de captain dat we weinig peut meer hadden en dat het nu toch echt moest gaan gebeuren. Een vliegtuig vol met mensen vond dit toch niet zo geslaagde opmerking: geen brandstof meer? ik zie de gezichten nog voor me. Dus toen de laatste landing maar je raadt het dat lukte weer niet. Toen zijn we op een andere vliegveldje geland, ik weet nog dat ik USAF C130's zag staan. We mochten er niet uit maar de deuren mochten even open voor wat frisse lucht. welk veld dit was weet ik niet, het leek militair. Vol getankt opgestegen en met de wielen nog uit direct de landing in naar newark waar we dan met 8 uur vertraging aan kwamen of zo. sja... mijn broer vliegt bij de klm maar die heeft dit altijd een raar verhaal gevonden zeker omdat die captain over de brandstof begon. dat zeg je toch niet met een kist vol met mensen. ja het was natuurlijk wel de uitleg en reden waarom we op een ander veld stonden.
nou goed we zijn nog wel in miami aangekomen!
bedankt voor het lezen!
groet
in de war met een andere maatschappij???