Gaat de MCG naar Boeing terug?76-er wrote:MCG gaat één dezer dagen door de 100.000 of is er intussen al voorbij. MCH zit daar wat achter.patrick@tediek.com wrote:Weet iemand wat deze kisten op de teller hebben staan?
Vandaag rond een uurtje of 3 gebeurt:-)76-er wrote:MCG gaat één dezer dagen door de 100.000 of is er intussen al voorbij. MCH zit daar wat achter.patrick@tediek.com wrote:Weet iemand wat deze kisten op de teller hebben staan?
Wat dus indirect impliceert dat KLMCargo naar MP gaat ??? Vraag mij dan wel af wie het mogelijke gat gaat opvullen indien MP geintegreerd gaat worden in KL. De chartertak vervalt dan. HV wil niet groter vliegen dan met de737NG, dus houd je Arkefly over die met relatief oude frames dan de enige long-haul flights doen. En dan wordt de spoeling wel heel erg dun....Derice wrote:Is dit geen mogelijkheid:
KLM neemt nu dus MP over.
Ze laten het cargo gedeelte voor wat het is (goeie naamsbekendheid, etc) en het PAX gedeelte wordt bij KLM zelf ondergebracht?
vanwaar de interesse bij boeing? Zien hoe de kist zich gehouden heeft na 100.000 uren? Zijn de MP kisten de meest gebruikte kisten of vliegen er 767 rond die meer uren hebben?Gaat de MCG naar Boeing terug?
Had begrepen dat ze hem graag wouden hebben, het is de 763 met de meeste vlieguren en starts/landingen die nu rondvliegt
_________________
Nee, dat begrijp je verkeerd.ErikFB wrote:Wat dus indirect impliceert dat KLMCargo naar MP gaat ??? Vraag mij dan wel af wie het mogelijke gat gaat opvullen indien MP geintegreerd gaat worden in KL. De chartertak vervalt dan. HV wil niet groter vliegen dan met de737NG, dus houd je Arkefly over die met relatief oude frames dan de enige long-haul flights doen. En dan wordt de spoeling wel heel erg dun....Derice wrote:Is dit geen mogelijkheid:
KLM neemt nu dus MP over.
Ze laten het cargo gedeelte voor wat het is (goeie naamsbekendheid, etc) en het PAX gedeelte wordt bij KLM zelf ondergebracht?
Volgens mij wilden ze die kisten terug hebben om te kijken hoe die frames zich gehouden hebben in al die jaren en uren. Schijnen de 767's met de meeste uren te zijn (feel free to correct me if I'm wrong).patrick@tediek.com wrote:vanwaar de interesse bij boeing? Zien hoe de kist zich gehouden heeft na 100.000 uren? Zijn de MP kisten de meest gebruikte kisten of vliegen er 767 rond die meer uren hebben?Gaat de MCG naar Boeing terug? Had begrepen dat ze hem graag wouden hebben, het is de 763 met de meeste vlieguren en starts/landingen die nu rondvliegt
_________________
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more