Wel als er dingen geinsinueerd worden die als schadelijk opgevat worden. Overigens niet door mij uitgevoerd, maar ik was het wel met de actie eens.Aircolours wrote:Censurering in het Praethuys????
Hans
Wel als er dingen geinsinueerd worden die als schadelijk opgevat worden. Overigens niet door mij uitgevoerd, maar ik was het wel met de actie eens.Aircolours wrote:Censurering in het Praethuys????
Ach, een beetje Amsterdamse humor kan toch geen kwaad. En als we zo beginnen (we hebben het over het Praethuys) dan weet ik er nog wel een paar. Maar goed, de moderators hebben nu eenmaal het laatste woord in deze. Helaas pindaqueso.Hans wrote:Wel als er dingen geinsinueerd worden die als schadelijk opgevat worden. Overigens niet door mij uitgevoerd, maar ik was het wel met de actie eens.Aircolours wrote:Censurering in het Praethuys????
Hans
Aai, leuke voor een schaalmodel...Heron wrote:Deze had ook gekund, maar die hebben het ook geen jaar volgehouden...
(geen plaatje van mezelf, maar wel in m'n archief)
M.i. gaat het hier niet om het AA niets gunnen om te vliegen. Echter, men presenteerde zich in het begin als een maatschappij die het wel zou gaan maken en binnen de kortst mogelijke tijd meerdere frames zou hebben. Dat inderdaad die Turkse toko de boel netjes gezegd "belazerde" heeft de toko geen goed gedaan. Gevolg dat men nog steeds een frame heeft die helaas veel stil staat en waarvoor gezien de hudige malaise weinig of geen emplooi is. En juist dat is waar velen hier in dit topic "steekt".philbrands wrote:Amsterdam Airlines zou inderdaad voor een Turkse reisorganisatie vliegen, echter op het laatste moment kwam men erachter dat de zaken niet zo waren als de organisatie had voor gedaan. Amsterdam Airlines heeft zich toen teruggetrokken van de deal, denk dat gezien de omstandigheden waarop het in het nieuws kwam niet onverstandig is geweest.
Laten we hopen dat de maatschappij gewoon zijn werk kan blijven doen en dat we straks niet zien dat de stekker er wordt uitgetrokken. Ik heb soms het gevoel dat niemand het Amsterdam Airlines gunt dat ze nog bestaan. Ieder begin is moeijlijk en zeker in de econimische neergang waar we nu inzitten.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more