Helemaal waar. Weer echt zo'n klok en klepel verhaal van ErikFB. Sorry hoor, maar dáár kan ik me nu aan storen. Als je dan al iets zegt, dan doe het onder het threadje off topic&speculaties.aviodromefriend wrote:Flaps uitklappen vergroot toch juist het vleugeloppervlak (en de welving van de vleugel, waardoor de vliegeigenschappen bij lage snelheid worden verbeterd)?
Maar ja, de lift is evenredig met het vleugeloppervlak en met het kwadraat van de snelheid. Het verlies van snelheid (door bijvoorbeeld weerstand of wegvallen van aandrijving) tikt wel wat harder aan.
Hij zou nu waarschijnlijk alleen maar in de weg lopen (en hem kennende ook met verve).ErikFB wrote:Onze " Harry Potter" (Balkenende) vindt het pas nodig om vanavond eens richting SPL te gaan................ Lijkt G. Bush wel na 9/11
Hij had m.i. er al lang moeten zijn !!!!!!! Geeft aan welke prioriteiten hij stelt en vooral welke niet.
Lees even waar ik op doel in dit verhaal eer je een opmerking daarover maakt. Ik speculeer niet maar heb het over iets wat opvalt.bavaria wrote:Helemaal waar. Weer echt zo'n klok en klepel verhaal van ErikFB. Sorry hoor, maar dáár kan ik me nu aan storen. Als je dan al iets zegt, dan doe het onder het threadje off topic&speculaties.aviodromefriend wrote:Flaps uitklappen vergroot toch juist het vleugeloppervlak (en de welving van de vleugel, waardoor de vliegeigenschappen bij lage snelheid worden verbeterd)?
Maar ja, de lift is evenredig met het vleugeloppervlak en met het kwadraat van de snelheid. Het verlies van snelheid (door bijvoorbeeld weerstand of wegvallen van aandrijving) tikt wel wat harder aan.
Alleen al het feit dat je het woord geinig gebruikt...Boudewijn van Oirschot wrote: Ik ga er waarschijnlijk ook een foto van maken, is gewoon geinig om in je collectie te hebben.
Geinig, doe eens normaal idi&%$. Er zijn daar minstens 9 mensen omgekomen.Boudewijn van Oirschot wrote: Ik ga er waarschijnlijk ook een foto van maken, is gewoon geinig om in je collectie te hebben. Zo heb ik de Kalitta van EBBR van vorig jaar ook.
Maar onder de definitie ramptoerist versta ik wel wat anders
Leg mij dan eens uit waarom Beatrix toen wel snel in de Bijlmer was toen het daar fout ging en dat was redelijk snel na de ramp daar. En Balkenende zal meer op Schiphol zelf zijn dan op de crashsite om zich te laten informerenBendavid2 wrote:Dat je als AMS-spotter een gebeurtenis wil vast leggen, positief (AN225, nieuw c/s) of negatief (DIT), begrijp ik.
Maar ik had inderdaad GRAAG gezien dat je dit anders formuleerde.
En over de premier. Juist goed dat die s'avonds langs komt want dan loop je (minder belangrijke) mensen in de weg dan als die s'ochtends/s'middags komt en meer belangrijke mensen (hulpverleners) in de weg loopt.
Inderdaad, hij is nog jong heb ik al gezien... En waarschijnlijk snapt hij nu ook dat hij het een en ander misschien wat voorzichtiger moet formuleren...bavaria wrote:Alleen al het feit dat je het woord geinig gebruikt...Ik ga er waarschijnlijk ook een foto van maken, is gewoon geinig om in je collectie te hebben.
Ik hoop serieus dat je nog maar heel jong bent.. en dus nog niet zo veel levenslessen hebt gehad..
Beatrix kwam pas de volgende dag naar de Bijlmer, toen alle hulpverleners die toen nog nodig waren al aanwezig waren. Misschien kan je de beelden nog ergens terugkijken, maar het was toen ze er was een stuk lichter dan rond het moment van die crash.ErikFB wrote:Leg mij dan eens uit waarom Beatrix toen wel snel in de Bijlmer was toen het daar fout ging en dat was redelijk snel na de ramp daar. En Balkenende zal meer op Schiphol zelf zijn dan op de crashsite om zich te laten informeren
bij de vuurwerkramp in enschede (22 slachtoffers) ook pas een dag later, da's niet zo raar...aviodromefriend wrote:Beatrix kwam pas de volgende dag naar de Bijlmer, toen alle hulpverleners die toen nog nodig waren al aanwezig waren. Misschien kan je de beelden nog ergens terugkijken, maar het was toen ze er was een stuk lichter dan rond het moment van die crash.ErikFB wrote:Leg mij dan eens uit waarom Beatrix toen wel snel in de Bijlmer was toen het daar fout ging en dat was redelijk snel na de ramp daar. En Balkenende zal meer op Schiphol zelf zijn dan op de crashsite om zich te laten informeren
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more