Waarom niet?rysz wrote:Weet iemand toevallig wat het nieuwe vluchtnummer is voor de reguliere ochtendvlucht van TK uit IST? Volgens de site van Schiphol is dat nog steeds TK1951, maar dat lijkt me niet gebruikelijk.
Een Boing 757??Saat 10.31 civarlarinda Türk Hava Yollarının İstanbul - Amsterdam
seferini yapan 1951 sefer sayılı Boing 757 tipi uçağı üç parçaya
ayrildi.
Wordt er uit respect niet vaak voor gekozen het bewuste verongelukte vluchtnummer niet meer te gebruiken?E-R-I-C wrote:Waarom niet?rysz wrote:Weet iemand toevallig wat het nieuwe vluchtnummer is voor de reguliere ochtendvlucht van TK uit IST? Volgens de site van Schiphol is dat nog steeds TK1951, maar dat lijkt me niet gebruikelijk.
Ik vraag me af hoe een passagier kan weten dat de vliegers de kist daar bewust hebben 'neergezet'.maurits wrote:Morgen,
Wat ik n.a.v. de uitzending gisteravond van Pauw en Witteman gekeken te hebben wel benoemenswaardig vind is dat de overlevende Mustafa die verschillende keren tekst en uitleg gaf over zijn belevening vd crash, stellig in de uitzending vertelde dat de piloten bewust het toestel daar neer hadden gezet. De piloten realiseerden zich blijkbaar op het laatste moment dat de polderbaan niet meer gehaald kon worden en de hoger gelegen A9 eveneens een obstakel vormde. Dit zou mogelijk het relatief lage aantal doden verklaren.
Het is afwachten wat de black box gegevens zullen uitwijzen over de exacte toedracht..
Groet,
Maurits
zie andere topic over de crash van gisteren, staat alles in !Ramon Berk wrote:Informatie over de situatie ter plekke:
Kan jouw betrouwbare bron ook vertellen of het neuswiel ook naar binnen is gekomen en daardoor de schade verergerd heeft ? Neem aan dat de panelen naar binnen zijn gekomen op het moment dat de neus de grond raakte en de radardome versplinterde.Bokkum wrote:Zeer betrouwbare bron:
- 3 man in de cockpit (waarvan 1 trainnee), panelen in de cockpit zijn naar binnen geslagen waardoor bemanning in elkaar is geperst...
- Een fuel tekort is uitgesloten (eventuele technische problemen hiermee zou nog kunnen), er was nog voldoende peut aan boord om de baan te halen...
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more